Visureigio išorės dizainas iš pažiūros beveik nepasikeitė. Kaip ir anksčiau, kėbulas yra itin griežtų formų ir primena didžiulę dėžę ant ratų.
Gabaritai šiek tiek padidėjo: automobilis yra 53 milimetrais ilgesnis ir 121 milimetrų platesnis už pirmtaką.
Tiesa, grubioje išorėje itin išsiskiria modernūs priekiniai žibintai ir, kaip pastebėjo kai kurie vairuotojai, pabrėžia, kad senoviška kėbulo forma yra tik įvaizdžio dalis.
Gamintojas skelbia, kad tai kartu su pakeistu salono išplanavimu leido suteikti priekyje sėdinčių keleivių kojoms papildomus 38 milimetrus erdvės.
Skirtumas bus labiau juntamas galinėse sėdynėse, kuriose įsitaisę asmenys turės 15 papildomų centimetrų kojoms ištiesti.
Aprūpino šiuolaikine įranga
Vienas iš esminių skirtumų – naujos kartos modelis nuo šiol turi gerokai daugiau šiuolaikinių technologijų, prie kurių pastaraisiais metais įprato „Mercedes-Benz“ klientai.
Gamintojas tikina, kad G klasė turės įrangos valdymą balsu. Nuo daugybės panašių sistemų ši esą skirsis tuo, kad ją bus galima naudoti praktiškai. Taip pat žadama, kad klientai galės rinktis tiek analoginį, tiek skaitmeninį prietaisų skydą.
Standartinėje įrangoje bus šildomos priekinės ir galinės sėdynės, automatinė trijų zonų klimato kontrolė, skaidrus panoraminis stogas, triukšmą slopinantys šoniniai langai ir galinga „Burmester“ garso sistema.
Taip pat tiek priekyje, tiek ir gale pagaliau buvo įrengti paprasti puodelių laikikliai.
Išlaikė įspūdingą pravažumą
G klasė išlaikė senojo modelio gebėjimus bekelėje. Juos išnaudoti padės ir nauja „G-Mode“ sistema. Užblokavus diferencialus arba įjungus palėtinimą keisis ir akceleratoriaus, vairo stiprintuvo bei amortizatorių darbo režimai.
Savo konstrukcija tai vis dar yra tikras visureigis. Automobilio prošvaisa siekia 270 milimetrų, jis gali važiuoti per 70 centimetrų gylio brastą, užvažiavimo kampas siekia 30, o nuvažiavimo – 31 laipsnį.
Pasiekti tokius rodiklius inžinieriams nebuvo paprasta, kadangi priekyje buvo sumontuota nepriklausoma pakaba. Toks sprendimas buvo priimtas norint pagerinti valdymo savybes.
Gamintojas taip pat skelbia, kad pavyko padidinti kėbulo standumą taip pat ir sumažinti tarpus tarp detalių idant visureigis atrodytų dailesnis.
Nauja pavarų dėžė
G500 kol kas bus galingiausias gamos modelis. Jame sumontuotas 4 litrų darbinio tūrio benzininis V8 tipo variklis, kurio maksimali išvystoma galia siekia 422 AG, o didžiausias sukimo momentas – 610 Nm.
Trauka visiems keturiems ratams bus perduodama per 9 laipsnių automatinę transmisiją. Tikimasi, kad ši pavarų dėžė leis sumažinti degalų sąnaudas.
AMG versijos dar reikės palaukti, tačiau norintys prabangaus griežto stiliaus visureigio vėl gali rinktis per daugelį metų patikrintą variantą.
Išankstiniai naujojo G klasės visureigio užsakymai jau priimami ir Lietuvoje. Planuojama, kad prekyba bus pradedama šių metų birželį. Vokietijoje jo kaina prasidės nuo 107 tūkst. eurų.