Gamintojas skelbia, kad šis modelis puikiai tiks tiek automobilių sporto entuziastams, tiek ir rimtiems kolekcionieriams.
Šio automobilio pirmtakas – „Clio R.S.220 EDC Trophy“ – yra galingiausias gamos modelis, kuris įkūnijo prancūzų „Formulės-1“ komandos ambicijas. 2017 metais „Renault“ pažymėjo keturiasdešimties metų dalyvavimo šiose lenktynėse sukaktį.
R.S.18 priekinių durų ženklinimas, pilki lipdukai ir naujas dvigubo deimanto logotipas ant stogo – tai tiesioginės nuorodos į „Formulę-1“ ir 2018 metų vienviečių automobilių lenktynes.
Kontrastą juodai korpuso spalvai kuria užuominos apie visiems pažįstamą „Renault“ geltoną. Jos pastebimos ant priekinės dalies, apsauginių šoninių detalių ir centrinių ratų gaubtų.
Galinis ženklas, priekinis buferis, „Renault“ deimantas ir R.S. logotipas ant buferio yra visiškai juodi – tai išskirtinis šio automobilio bruožas. Agresyvumo išvaizdai prideda ir difuzoriaus apdaila.
R.S. prekės ženklo automobilių durų slenkstis turi savo numerį. Vairo aptrauktas „alcantara“ ir oda, o oro tiekimo angos papuoštos anglies pluošto imitacija. Tiesa, kitur naudojamos standartinės „Renault Sport“ kiliminės dangos.
„Clio R.S.18“ paveldėjo turbininį keturių cilindrų 1,6 litro darbinio tūrio „220 EDC Trophy“ modelio variklį. Jo maksimali išvystoma galia siekia 220 AG, o sukimo momentas – 280 Nm.
Nuo 0 iki 100 km/val. šis hečbekas įsibėgės per 6,6 sekundės ir išvystys maksimalų 235 km/val. greitį.
Važiuoklė buvo šiek tiek nuleista žemyn ir sustiprinta.
Naujojo automobilio priekiniai amortizatoriai turi hidraulinius suspaudimo stabdžius, o vairo mechanizmas, anot gamintojo, jautresnis ir tikslesnis. Modeliuose standartiškai montuojami „Akrapovič“ duslintuvai.