Populiariausias sportinis hibridinis automobilis gavo naują kėbulo tipą, buvo atnaujintas jo dizainas, o įranga pasipildė naujomis technologijomis.
Kaip ir „i8 Coupe“, naujasis „i8 Roadster“ sukurtas naudojant tą pačią lengvą bei tvirtą architektūrą, kurioje panaudota daug aliuminio bei anglies pluoštu sutvirtinto plastiko detalių.
Daugybė detalių yra sukurta specialiai šiam modeliui, tarp jų – ir unikalios į viršų pakeliamos „gullwing“ tipo šoninės durelės.
Tvirtos konstrukcijos BMW i8 rodsteris sveria 1 595 kilogramus, t. y. tik 60 kilogramų daugiau nei kupė. Tai įspūdingi skaičiai pakeliamą stogą turinčiam automobiliui.
Elektrinis automobilio stogas pakeliamas ir nuleidžiamas per 15 sekundžių, tą padaryti galima važiuojant iki 50 km/val. greičiu.
Kupė modelis turi keturias sėdimas vietas, o rodsteris – dvi, tačiau BMW giriasi, kad pakeliamo stogo konstrukcija leido jo salone sukurti apie 100 litrų papildomą erdvę už sėdynių.
Nuleidus stogą, galinis rodsterio langas lieka iškilęs apie 30 milimetrų virš kėbulo ir važiuojant apsaugo nuo skersvėjo.
Kupė ir rodsterio eksterjeras gali būti dažomas dviem naujomis spalvomis. Standartiškai abu modeliai bus komplektuojami odiniu interjeru. „i8 Roadster“ jis bus baltos ir juodos spalvų, o „i8 Coupe“ – tik baltos.
Išorėje, ant galinių C statramsčių, abu modeliai turės stilizuotus „Coupe“ arba „Roadster“ ženklus.