Nepriklausoma automobilių saugumo bandymo organizacija paskelbė, kad „Stinger“ surinko net 93 proc. įmanomų suaugusiųjų apsaugos avarijos atveju balų, 81 proc. maksimalaus rezultato už vaikų apsaugą, 78 proc. pėsčiųjų apsaugos rezultato ir 82 proc. už saugumo sistemų darbą.
„Stonic“ su įmontuotomis saugumo sistemomis surinko 93 proc. įmanomų suaugusiųjų apsaugos avarijos atveju balų, 84 proc. maksimalaus rezultato už vaikų apsaugą, 71 proc. pėsčiųjų apsaugos rezultato ir 59 proc. už saugumo sistemų efektyvų darbą.
Gamintojo teigimu, rezultatą iš dalies lėmė ir tai, kad abiejų automobilių kėbuluose gausiai naudojamas itin tvirtas plienas bei daug saugos oro pagalvių (šešios „Stonic“ modelyje ir septynios – „Stinger“).
Be to, abu automobiliai turi didelę gamą pasyvių ir aktyvių saugumo sistemų.
„Euro NCAP“ pagyrė abu automobilius už tai, kad avarijos atveju keleivių salonas išlieka nepakitęs ir puikiai apgina bet kurioje sėdynėje sėdintį bet kokio ūgio bei sudėjimo keleivį.
„Stinger“ modelis atskiro įvertinimo nusipelnė už efektyvią keleivių kaklo apsaugą ir pėsčiųjų saugumą, kurį sustiprina avarijos atveju pakylantis variklio dangtis.
Autonominė avarinio stabdymo sistema abiems automobiliams padeda ne tik išvengti avarijos, bet ir padėjo gauti puikių įvertinimų už saugumo sistemų darbą.
„Euro NCAP“ organizacija penkių žvaigždučių saugumo vertinimą suteikė visoms „Stinger“ modifikacijoms, įskaitant dyzelinius ir benzininius variklius turinčius modelius, nepriklausomai nuo to, ar automobilis varomas galiniais, ar visais keturiais ratais.
„Stonic“ penkias saugumo žvaigždutes gavo tie modeliai, kuriuose buvo sumontuotos pažangių vairuotojo pagalbos sistemų paketas.