Tai yra „McLaren“ duoklė legendiniam „Formulės-1“ lenktynininkui Ayrtonui Sennai. Modelis neatsitiktinai buvo pavadintas brazilo pavarde.
„McLaren Senna“ prisijungs prie neeilinėmis dinaminėmis charakteristikomis pasižyminčių P1 ir P1 GTR. Kompanija skelbia, kad tai automobilis be kompromisų – jis buvo kuriamas siekiant maksimalių rezultatų lenktynių trasose.
Galingiausias variklis
Centre sumontuotas dviem turbinomis aprūpintas 4 litrų darbinio tūrio V8 tipo motoras išvysto maksimalią 780 AG galią ir 800 Nm sukimo momentą. Tai yra galingiausias vidaus degimo variklis „McLaren“ istorijoje.
Agregatui pritaikyti tokie britų inžinierių sprendimai, kaip dvigubi turbinų oro tiekimo kanalai, sausas karteris ir 180 laipsnių kampo švaistiklio kakliukų išdėstymą.
Anglies pluošto važiuoklė sukonstruota 720S modelio pagrindu, iš tų pačių kompozicinių medžiagų suformuotas ir „Senna“ kėbulas.
Dėl savo 1198 kilogramų svorio tai yra lengviausias gatvėms skirtas „McLaren“ nuo kultinio F1 modelio laikų. Vienai tonai tenka net 679 AG.
Dinaminės charakteristikos kol kas neskelbiamos, tačiau galima neabejoti, kad jos bus įspūdingos.
Kaip ir kiti britų gamintojo modeliai, šis superautomobilis turi reguliuojamą pakabą, tačiau nėra jokių mechaninių stabilizatorių. Vietoje jų naudojama hidraulinė sistema su technologijomis, kurios buvo pritaikytos P1.
Pastarosios pagal apkrovas gali reguliuoti standumą, be to esant poreikiui galima keisti važiuoklės aukštį.
Kontūrai – dėl aerodinamikos
Aptakaus kėbulo išvaizdą pastebimai pakoregavo gigantiškas aktyvus galinis oro sparnas gale, didžiulis oro aptakas priekyje ir vientisas anglies pluošto kompozicinių medžiagų difuzorius.
Britai skelbia, kad kiekviena šio agresyvaus kėbulo linija baigiasi ties oro nukreipimo kanalu arba anga.
Pavyzdžiui, keistas prielipas ant stogo nukreipia orą į variklio aušinimo sistemą. Ši detalė sukurta taip, kad sustiprintų įsiurbimo sistemos garsą.
Tuo metu briaunos ties galiniu sparnu nukreipia oro srautą į kėbulo šonus ir sukuria žemo slėgio zoną, o tai palengvina variklio aušinimą.
Titano lydinių išmetimo sistemos antgalis patalpintas taip, kad karštas dujas nukreiptų toliau nuo galinio sparno.
Kartu su šviesos diodų žibintais jis padeda sukurti itin agresyvų galinės automobilio dalies dizainą.
Kitas išskirtinis išorės dizaino elementas – į viršų pakeliamos durys vietoje anglies pluošto gali turėti skaidraus plastiko intarpus.
Dėmesys funkcionalumui
Viduje taip pat gausiai panaudotas anglies pluoštas – iš jo pagaminta netgi centrinė konsolė. Vienintelė vieta bagažui šiame automobilyje – nedidelė ertmė už sėdynių.
Automobilio vairas neturi jokių mygtukų, o prailgintos pavarų perjungimo svirtelės sukurtos naudojimui dėvint lenktynininko pirštines.
Sėdynės gali būti aptrauktos įprasta oda arba „Alcantara“, taip pat siūlomas sulankstomas ekranas.
Centrinėje konsolėje įrengti durų atidarymo ir langų mygtukai, lietimui jautrus multimedijos monitorius ir važiavimo režimo pasirinkimo svirtelė.
750 tūkst. svarų (apie 750 tūkst. eurų) kainuosiantis „McLaren Senna“ publikai bus pristatytas 2018 metų kovą vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje.
Rankomis bus surinkti vos 500 egzempliorių, tačiau jei kilo pagunda tokį įsigyti, jau pavėlavote – visi superautomobiliai jau parduoti.