„Jaguar“ pasiektas laikas 11 sekundžių geresnis už šios klasės rekordą, užfiksuotą „Alfa Romeo Giulia QV“, o absoliučioje kvalifikacijoje 600 AG galios „SV Project 8“ šiuo metu užimtų 26 vietą.
„Siekėme sukurti ypatingą automobilį, taigi, jis turėjo būti greičiausias, vikriausias, judriausias. Iškelta užduotis pareikalavo neįtikėtinų sedano „Jaguar XE“ pokyčių.
Keičiant kėbulą, liko XE stogas bei priekinės durys. Net 75 proc. mechaninės įrangos yra nauja. Toks radikalus persikūnijimas leido pasiekti greičio rekordą“, – sakė SVO padalinio direktorius Markas Stantonas.
„JSV Project 8“ – tai speciali „Jaguar XE“ versija. Vidutinės klasės sedanas XE gavo visų varančiųjų ratų važiuoklę ir V8 tipo turbininį 5 litrų darbinio tūrio variklį. Tai leido iškart peršokti į sportiškiausių pasaulio automobilių kategoriją pagal savo dinamines savybes: XE iki 100 km/h įsibėgėja vos per 3,3 sekundės ir pasiekia 322 km/val. greitį.
Tarp daugybės patobulinimų labiausiai išsiskiria rankiniu būdu reguliuojamas važiavimo aukštis, režimas, skirtas vairavimui žiedinėje trasoje, bei lengvo aliuminio ir anglies pluošto lydiniais patobulinta išorė.
Šiame modelyje „Jaguar“ pirmą kartą panaudojo naują anglies pluošto ir keramikos stabdžių sistemą. Be to, pirmą kartą keliams skirtų automobilių istorijoje pritaikyti „Formulėje 1“ naudojami silikono nitrido keraminiai guoliai.
Variklyje montuojama nauja dujų išmetimo sistema, visų varančiųjų ratų sistema ir iš automobilių lenktynių sporto pasiskolinti aerodinaminiai sprendimai.
„Jaguar XE SV Project 8“ automobilių iš viso bus pagaminta tik 300 vienetų, Baltijos šalims skirta kvota – vos trys egzemplioriai. Ir visi jie jau yra užsakyti.
Lapkričio pradžioje, naujojo „Jaguar Land Rover“ salono atidarymo proga, šis modelis lankėsi Vilniuje.