Visomis plano iniciatyvomis bus siekiama teigiamų veiklos pinigų srautų ir iki 2020 metų pasiekti 2 proc. veiklos pelno maržą, o iki 2026 metų – 6 proc. Prognozuojama, kad „Groupe PSA“ metinė finansinė nauda 2020 metais sudarys 1,1 mlrd. eurų, o 2026 m. – 1,7 mlrd. eurų.
Didins konkurencingumą
„Pace!“ strategijos veiksmai leis sumažinti „Opel“ ir „Vauxhall“ nenuostolingos veiklos lūžio tašką iki pagaminamų 800 tūkst. automobilių ir sukurs pelningą verslo modelį, pajėgų atlaikyti bet kokias permainas rinkose.
Turėdama prieigą prie „Groupe PSA“ technologijų, „Opel“ rengiasi tapti CO2 mažos taršos lyderiu Europoje.
Visos keleivinių automobilių modelių linijos bus elektrifikuotos – greta vidaus degimo variklių pirkėjams bus siūlomos hibridinės arba tik elektros baterijomis varomos versijos.
Iki 2020 metų „Opel“ turės keturias elektrifikuotas automobilių modelių linijas, tarp jų „Grandland X“ ir naujos kartos visiškai elektrifikuotą „Corsa“ versiją.
Bendrovė iki 2020 metų bandys padidinti savo konkurencingumą iki 700 eurų sumažindama vieno automobilio gamybos kaštus.
Siekiama, kad rinkodaros išlaidų efektyvumas pagerėtų daugiau nei 10 proc.
Bendras veiklos efektyvumas bus padidintas supaprastinus procesus, o administravimo kaštus sumažinus nuo 5,6 proc. iki 4,7 proc. pajamų.
Mažins platformų skaičių
Tyrimų ir plėtros bei kapitalo išlaidų optimizavimas, jiems skiriant 7-8 proc. pajamų, gamybos ir administravimo procesų supaprastinimas iki 2020 metų ir 1,2 mlrd. eurų apyvartinio kapitalo atlaisvinimas iki 2022 metų taip pat turėtų pagerinti situaciją.
Strateginis planas sukurtas siekiant išlaikyti visas esamas gamyklas ir susilaikant nuo priverstinių darbuotojų atleidimų Europoje.
„Opel“ atstovai sako, kad būtinas ir tvarus darbo kaštų mažinimas turi būti pasiektas apgalvotomis ir paruoštomis priemonėmis.
Visi nauji „Opel“ modeliai bus projektuojami Riuselsheime, kuris palaipsniui taps globaliu visos „Groupe PSA” grupės kompetencijos centru.
Jau numatytos pirmosios trys strateginės kryptys: naujos kartos degalų, automatinių ir pagalbinių vairavimo sistemų vystymas.
„Opel“ keleivinių automobilių gamybos platformų skaičius nuo 9 sumažės iki 2.
Be to, variklio ir transmisijų sistemų asortimentas bus optimizuotas nuo 10 iki 4.
„Opel“ pereis prie universalios „Groupe PSA“ automobilių architektūros greičiau nei tikėtasi. Nuo 2024 metų visi nauji keleiviniai „Opel“ modeliai bus pagrįsta bendra „Groupe PSA” architektūra.
2018 metais pasirodys „Combo“, o 2019 metais bus pristatytas naujos kartos „Corsa“. Iki 2020 metų „Opel“ ketina pristatyti 9 naujus skirtingo kėbulo stiliaus modelius.
Iki 2022 metų „Opel“ planuoja plėtrą į 20 naujų rinkų.