Prestižinių apdovanojimų už kėbulo inovacijas komisijai įspūdį paliko šio modelio išorės formos bei privalumai keleiviams.
Tai jau trečias šiuose nuo 2002-ųjų rengiamuose rinkimuose gamintojo gautas apdovanojimas: 2014-aisiais buvo įvertintas sportinis kupė i8, o 2015-aisiais – reprezentacinis 7 serijos sedanas.
Išmanus projektavimas
Antroje 2017-ųjų pusėje pristatytas 6 serijos „Gran Turismo“ pakeitė penktos serijos modelį. Dėl konstrukcijoje naudojamo aliuminio ir tvirto, bet lengvo plieno, vidutinis automobilio svoris, lyginant su ankstesniuoju modeliu, sumažėjo 150 kilogramų. Vien kėbulas tapo 44 kilogramais lengvesnis.
Be to, buvo pagerintos ir automobilio aerodinaminės savybės, o tai turi įtaką degalų sąnaudoms.
Konkurso komisija atkreipė dėmėsį į galinį 6 serijos BMW „Gran Turismo“ dangtį. Jis pagamintas iš vientiso aliuminio lakšto, o inžinieriai jį suprojektavo taip, kad nereikėtų atskiros vandens nubėgimo sistemos.
Dėl to pavyko pagaminti maksimalų matomumą vairuotojui ir keleiviams užtikrinantį galinį langą. Be to, pro didelį elektra pakeliamą dangtį paprasta įdėti įvairiausius krovinius, o pačio bagažo skyriaus tūris padidėjo 110 litrų, lyginant su anksčiau gamintu modeliu.
Naujojo „Gran Turismo“ bagažinės talpa yra 610 litrų, o nuotoliniu būdu nulenkus galines sėdynes, gali padidėti iki 1 800 litrų.
6 serijos BMW „Gran Turismo“ palankau įvertinimo sulaukė ne tik už lengvesnę automobilio konstrukciją, bet ir daugybę smulkių struktūrinių atnaujinimų – panaudotos technologijos leido praktiškai nedidinant kėbulo išmatavimų padidinti erdvę salone ir užtikrinti saugumą.
Erdvus interjeras užtikrina patogią kelionę visiems keleiviams, o paaukštinta sėdėjimo pozicija – puikų matomumą. Išmanų sėdynių išplanavimą įrodo tai, kad gale sėdinčių keleivių kojoms vietos – tarsi reprezentaciniame sedane, o erdvė galvai padidėjo, nors automobilio stogas tapo žemesnis.
Pusė tūkstančio ekspertų
„EuroCar Body“ rinkimų komisijoje dirba 550 automobilių kėbulų ekspertų. Konferencijoje gilinamasi į automobilių kėbuluose naudojamus techninius sprendimus ir jų pritaikymą masinėje gamyboje.
Tris dienas vykstančių diskusijų metu ekspertai vertina visus naujus automobilius, juos lygina. Galiausiai, pagal kėbulų specialistų pateiktus sprendimus, išrenkami nugalėtojai.
Šiemet pirmą kartą rinkimų istorijoje apdovanojimai buvo du: vienas skirtas geriausią kėbulą turinčiam serijinės gamybos automobiliui, kitas – „premium“ segmento atstovui.
6 serijos „BMW Gran Turismo“ ne tik nugalėjo „premium“ segmente, bet ir aplenkė visus kitų klasių konkurentus – buvo pripažintas absoliučiai geriausią kėbulą turinčiu automobiliu. Jis buvo įvertintas geriausiai trijose iš keturių vertintų kategorijų bei viso surinko 39,1 tašką iš 50 galimų.
Šio modelio kaina prasidės nuo 65730 eurų, o į salonus Lietuvoje jis atvyks lapkritį.