Į šiuos modelius montuojamų 2,5 l darbinio tūrio „boxer“ keturių cilindrų variklių galia dėl naujos oro įsiurbimo sistemos bei optimizuoto turbokompresoriaus darbo padidėjo iki 269 kW (365 AG). Tai – 11 kW (15 AG) daugiau nei turi „718 S“ modelis bei iki 26 kW (35 AG) daugiau nei GTS pirmtakai su atmosferiniais varikliais.
„GTS serijai atstovaujantys „Porsche“ automobiliai skirti žmonėms, vertinantiems lenktyninių automobilių greitį ir suteikiamą adrenaliną, tačiau nenorintiems daryti kompromisų su kasdieniu komfortu.
Tai nėra tik trasai skirti automobiliai, todėl puikiai tinka ir ieškantiems kompaktiško automobilio kasdienėms kelionėms mieste“, – teigia Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.
Naujieji sportiniai automobiliai komplektuojami su šešių laipsnių mechanine arba papildomai pasirenkama dvigubos sankabos „Porsche Doppelkupplung“ (PDK) pavarų dėže.
GTS modeliai jau standartinėje įrangoje turi tokias sistemas kaip „Sport Chrono Package“, „Porsche Torque Vectoring“ (PTV) su mechaniniu galinio diferencialo blokavimu bei 10 milimetrų automobilio kėbulą pažeminančia „Porsche Active Suspension Management“ (PASM).
Didžiausias 430 Nm sukimo momentas, pasiekiamas varikliui dirbant nuo 1 900 iki 5 000 apsisukimų per minutę, suteikia automobiliui dar geresnes greitėjimo savybes. Su PDK pavarų dėže ir „Sport Chrono Package“ GTS modeliai nuo nulio iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,1 sek., o didžiausias jų pasiekiamas greitis – 290 km/val.
GTS modeliai iš 718 modelių linijos išsiskiria ne tik dėl juose naudojamų technologijų, bet ir dėl dizaino. Yra naujoji „Sport Design“ priekinio buferio apdailos juostelė, o priekiniai „Bi-Xenon“ žibintai ir kiti šviesą skleidžiantys elementai, kaip ir įprasta GTS modeliuose, yra tamsinti juoda spalva.
Galinėje dalyje sumontuoti tamsinti žibintai, juodi logotipai, juoda buferio apdaila bei viduryje esantys juodi standartinės sportinės išmetimo sistemos vamzdžiai.
Šoninį vaizdą papildo juodi GTS logotipai ant durelių bei 20 colių skersmens juodi lengvojo lydinio ratlankiai.
Standartinėje įrangoje esančio „Sport Chrono Package“ chronometras yra integruotas į prietaisų skydelį kaip centrinis komponentas.
Sportinių sėdynių centrinė dalis, kaip ir kitų „Porsche“ GTS modelių, padengta „Alcantara“. Sportinės „Plus“ sėdynės su GTS logotipais ant galvos atramų gali būti elektra reguliuojamos dvejomis kryptimis.
Daug automobilio interjero detalių, pavyzdžiui, vairaratis, centrinė konsolė ar porankiai, padengtos „Alcantara“. Be to, sportui neabejingi vairuotojai turi galimybę naudotis „Porsche Track Precision App“ (PTPA), kuri įrašo, demonstruoja ir analizuoja vairavimo duomenis išmaniajame telefone.
„718 GTS“ pardavimų atstovus jie pasieks šių metų gruodžio viduryje. „718 Boxster GTS“ kaina su PVM prasideda nuo 79 255 eurų, „718 Cayman GTS“ – nuo 77 198 eurų.