Daugiau kaip 40 intuityvių pagalbinių sistemų vairuotojui, papildoma elektrinė pavara ir novatoriškas multimedijos valdymas – tai tik dalis visų progresyvių sprendimų, kurių gausu naujausiame „Audi“ kūrinyje.
Bet jį apžiūrėjusius žmones stebino ir lengviau pajuntami privalumai, kaip itin prabangus salonas ir pėdų masažo funkcija.
Į pristatyma susirinko nemažai žinomų verslininkų, visuomenės veikėjų, o tarp lankytojų buvo ir Juozas Statkevičius, turintis ankstesnės kartos „Audi A8“.
„Audi A8“ buvo pristatytas liepos viduryje Barselonoje vykusiame renginyje „Audi Summit“, o plačioji visuomenė jį gyvai išvydo Frankfurto automobilių parodoje rugsėjį.
Aprūpintas moderniausia saugumo įranga ir trečios kartos autonominio vairavimo pagalbininku „Audi AI“, šis automobilis ne tik pats parkuojasi, bet ir išvažiuoja iš stovėjimo vietos, savarankiškai juda spūstyse iki 60 km/val. greičiu.
Naująjį „Audi A8“ pradžioje galima rinktis iš dviejų skirtingų V6 turbininių variklių – 3.0 TDI arba 3.0 TFSI su visų varančiųjų ratų „quattro“ pavara.
2967 cm³ darbinio tūrio dyzelinis variklis pasiekia 210 kW (286 AG) ir 600 Nm sukimo momentą, leidžiantį iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,9 sekundes.
Benzininis tiesioginio įpurškimo motoras išvysto 250 kW (340 AG) galią ir 500 Nm sukimo momentą, 100 km/val. greitį galima pasiekti per 5,6 sekundes, o A8 L versijai – per 5,7 sekundes.