Priekyje esančios vientisos grotelės yra dar platesnės ir žemesnės nei A8 – kartu su siaurais priekiniais žibintais, oro įsiurbimo angomis ir plokščia priekine dalimi. Didžiulės ratų arkos gaubia iki 21 colio dydžio ratus.
Pasikeitė įrangos valdymas
Galinėje dalyje sumontuota vientisa šviesų juosta sujungtais galiniais žibintais – tai visiems aukščiausiai gamoje esantiems „Audi“ modeliams būdingas elementas.
Atrakinant ar užrakinant automobilį vairuotojas pasveikinamas įsižiebiančiomis priekinėmis ir galinėmis šviesomis.
Naująjį „A7 Sportback“ bus galima rinktis iš penkiolikos skirtingų spalvų.
Naujas MMI sistemos valdymas lietimu pakeitė pasukamą ir paspaudžiamą valdiklį, o du lietimui jautrūs ekranai – ankstesniame modelyje buvusius įprastus mygtukus ir valdiklius.
10,1 colio įstrižainės viršutinis ekranas su juodo stiklo paviršiumi ir pilko aliuminio apvadais yra pakreiptas į vairuotoją, o kai jis yra išjungiamas, tampa nematomas prietaisų skydelyje.
Vairuotojas galės aktyvuoti nuotolinio automobilio statymo ir statymo į garažą sistemą, kuri leis „A7 Sportback“ savarankiškai įvažiuoti ar išvažiuoti iš garažo ar stovėjimo vietos aikštelėje.
Ši technologija taps prieinama jau 2018 metais. Priklausomai nuo komplektacijos, automobilyje gali būti sumontuoti penki radarai, penkios kameros, dvylika ultragarsinių jutiklių ir lazerinis skeneris.
Visos jėgainės – hibridinės
Pasirenkama dinaminė visų vairuojamųjų ratų sistema, elektroninė važiuoklės kontrolė ir patobulinta pneumatinė pakaba turėtų užtikrinti tikslesnį valdymą ir komfortiškesnį važiavimą.
Visi „A7 Sportback“ varikliai turės naują dalinę hibridinę sistemą, kuri gamintojo teigimu, leis sutaupyti iki 0,7 l/100 km degalų.
Naujasis „Audi A7 Sportback“ gaminamas Nekarlsumo (Vokietija) gamykloje ir Lietuvoje debiutuos 2018 metų vasario mėnesio pabaigoje.