Senąjį 20,832 km ilgio „Nordschleife“ konfigūracijos rekordą sportiškiausias „Alfa Romeo“ visureigis pagerino aštuoniomis sekundėmis.
Automobilį rekordinio pasiekimo metu vairavo Fabio Francia – žmogus, praėjusiais metais užfiksavęs greičiausią vieno rato įveikimo laiką tarp keturias duris turinčių sedanų su „Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio“ (7 min. 32 sek.).
Italų gamintojo visureigis „Stelvio“ šį vardą gavo ne šiaip sau. „Stelvio Pass“ vadinamas vienas geriausių kelių pasaulyje – Italijos Alpėse 2,7 km aukštyje esanti kalnų perėja.
Tokiuose vingiuose atsiskleidžia sportiškos „Alfa Romeo“ visureigio savybės: 50/50 svorio balansas, kėbulo standumas ir jautrus vairas. Efektyvų variklio galios perdavimą užtikrino lengvas ir tvirtas iš anglies pluošto pagamintas kardaninis velenas.
Galingo automobilio širdis – 510 AG ir 600 Nm išvystantis 2,9 litro variklis su dviem turbinom. Jo šeši cilindrai išdėstyti „V“ forma 90 laipsnių kampu, tokiu būdu pasiekiamas žemesnis svorio centras.
Pirmą kartą su šiuo varikliu suporuota Q4 visų varančių ratų pavara, o jos ir variklio sujungimas patikėtas sportiškai aštuonių laipsnių automatinei pavarų dėžei. Pasirinkus „Race“ režimą pavaros keitimas trunka vos 150 milisekundžių.
Papildomoje padidinto pravažumo automobilio įrangoje yra „Sparco“ sportinės sėdynės. Taip pat galima užsisakyti ir itin efektyvią „Brembo“ anglies pluošto keraminių (CCM) stabdžių sistemą.
„Alfa Romeo Stelvio“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 36 990 eurų.