Daugiausiai darbo atnaujinant modelį teko inžinieriams – nepagailėta naujausių technologijų, o dizaineriai tik nežymiai patobulino išvaizdą.
Įkraunamas hibridinis automobilis yra tarpinis variantas tarp elektromobilio ir tradiciniais degalais varomos transporto priemonės.
Jo elektros variklis yra naudojamas startui, o vidaus degimo variklis naudojamas akumuliatorių įkrovimui, greitam ar labai sportiško stiliaus važiavimui, kai automobilio jėgainė didesnę laiko dalį dirba visu pajėgumu.
Tokio hibridinio modelio akumuliatoriai, kaip rodo pavadinimas, taip pat gali būti įkraunami iš įprasto 220 voltų elektros lizdo.
404 AG bendros galios (300 AG benzininio variklio ir 85 kW – elektros motoro) variklis su 640 Nm sukimo momentu važiuojant kombinuotu režimu, gamintojo duomenimis, sunaudoja tik 2,8 l/100 km.
Sumontuota 13,1 kilovatvalandžių aukštos įtampos ličio jonų baterija automobilį varant vien elektra leidžia įveikti 51 kilometro atstumą. Baterija įkraunama per 2 valandas 45 minutes. Visa tai šiam automobiliui leidžia anglies dvideginio emisijas sumažinti iki 64 g/km.
„Range Rover Sport“ pirkėjai be hibridinės automobilio versijos gali rinktis V6 ir V8 benzininius arba dyzelinius variklius. Taip pat siūloma ir nauja SVR versiją su dar galingesniu 5 litrų darbinio tūrio 575 AG varikliu, kuris leis 100 km/h greitį pasiekti per 4,5 sekundės.
Atnaujinti „Range Rover Sport“ automobiliai su įprastais vidaus degimo varikliais Lietuvą pasieks sausį, o įkraunamieji hibridiniai – kovą.