Svarbiausios parodoje pristatytos naujienos:
6 serijos „BMW Gran Turismo“
„Gran Turismo“ modeliai pasižymi komfortu kelionėse. Naujojo BMW 6 GT vairuotojui numatyta aukštesnė ir patogesnė sėdėjimo pozicija, o visa multimedijos sistema suprojektuota taip, kad būtent vairuotojui būtų patogiausia ją valdyti.
Sportiškumą pabrėžia mažesnis svoris: naujasis BMW 6 GT sveria vidutiniškai 170 kilogramų mažiau nei jo pirmtakas. Nauja lengvesnė platforma turi įtaką automobilio valdymo savybėms bei efektyvumui – gamintojas teigia, kad jis ne tik greitesnis, bet ir ekonomiškesnis.
BMW skelbia, kad praktiškumą įvertinti padeda padidėjusi erdvė. Naujojo 6 GT galinėje sėdynėje įrengtos trys vietos, kuriose gali įsitaisyti suaugusieji, o bagažinės talpa, lyginant su pirmtaku padidėjo.
Dabar ji siekia nuo 610 litrų su pakeltomis sėdynėmis iki 1 800 litrų su nuleistomis.
Lietuvoje šio modelio kaina prasidės nuo 65730 eurų, į salonus Lietuvoje atvyks lapkritį.
BMW X3
BMW tikina, kad trečios kartos X3 nenutolo nuo savo pirmtako ir gali pasiūlyti dar geresnį pravažumo bei sportiškumo derinį.
Be to, automobilis tapo komfortiškesnis. BMW X3 nuo šiol galima užsisakyti su trijų zonų automatine klimato kontrole, sėdynių ventiliacija ir panoraminiu stikliniu stogu.
Naujos kartos visureigis tapo 55 kilogramais lengvesnis, o aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas sumažintas iki 0,29 Cd. Šie patobulinimai pagerino automobilio valdymo savybes ir sumažino degalų sąnaudas.
Lietuvoje šio modelio kaina prasidės nuo 49000 eurų, o salonuose pasirodys lapkričio mėnesį.
BMW M5
Naujausias BMW M5 deda didelį žingsnį sportiškų sedanų segmente – prie 600 AG išvystančio variklio dabar prijungta keturių varančių ratų transmisija leidžia išskirtiniam automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,4 sek.
Šis patobulinimas leidžia ne tik pasiekti naują efektyvumo lygį, bet ir palieka galimybę mėgautis tradicine transmisija – sistemą galima sureguliuoti taip, kad naujasis M5 liktų tik su galiniais varančiaisiais ratais.
M5 patobulintas ne tik variklis bei transmisija. Sedano stogas pagamintas iš itin lengvos ir tvirtos medžiagos – anglies pluoštu sustiprinto plastiko, vadinamo CFRP. Todėl nepaisant atsiradusios „xDrive“ sistemos, dėl unikalaus stogo ir kitų patobulintų komponentų naujasis sedanas sveria dar mažiau nei ankstesnės kartos modelis.
Pirmieji automobiliai klientus pasieks kitų metų pavasarį. M5 kainos Lietuvoje bus paskelbtos artimiausiu metu.
7 serijos BMW, skirtas 40 metų modelio jubiliejui
Su naujuoju išskirtinei sukakčiai pažymėti sukurtu 7 serijos BMW modeliu prabangos, vairavimo malonumo ir inovacijų derinys išreiškiamas nauju būdu – bus pagaminta vos 200 automobilių ir kiekvienas jų bus unikalus.
Dingolfingo gamykloje automobiliai bus komplektuojami pagal individualius užsakymus, o klientai galės rinktis unikalius apdailos komplektus.
Automobilio išorę papuoš nauji spalvų motyvai, o salone – odinė merino apdaila.
Prekyba jais prasidės nuo šių metų spalio. Kainos bus paskelbtos vėliau.
8 serijos BMW konceptas
8 serijos koncepcinis modelis parodos lankytojams suteikė užuominą apie 2018-uosius – kitąmet pasirodysiantį serijinės gamybos 8 serijos kupė.
BMW sako, kad šiame modelyje klasikinis stilius dera su naujausiomis koncerno dizaino idėjomis. Ilgas variklio gaubtas yra klasikinis kupė silueto bruožas, o modernumą pabrėžia žemėjanti stogo linija, susiliejanti su ant bagažinės dangčio iškylančiu oro aptaku.
Interjere prabangos taip pat netrūksta. Visi automobilio prietaisai nukreipti į vairuotoją, pabrėžiant, kad būtent jo komfortas yra svarbiausia užduotis. Tuo neleidžia suabejoti ir tokios detalės, kaip odos apdaila ar iš „Swarowski“ stiklo pagamintas „iDrive“ valdiklis.
BMW X7
Viename svarbiausių automobilių pramonės renginių BMW pristatė visureigio „X7 iPerformance“ koncepciją, kuri labai greitai apskriejo viso pasaulio žiniasklaidą.
Viešai parodytas modelis – dar didesnis už X5 visureigį. Išraiškingi ratlankiai, panoraminis stogas, prabangus ir subtilus interjeras su medžio apdailos detalėmis, elektroninis spidometras – tai vos keli automobilių gerbėjus sužavėję naujojo modelio privalumai.
Technologiniai sprendimai nenusileidžia matomiems automobilio išorėje – naujasis X serijos šeimos narys bus gaminamas kaip hibridas su įkrovimu lizdu priekyje.
BMW Z4
Serijinės gamybos BMW Z4 rodsteris turėtų būti pristatytas kitąmet, tačiau Frankfurto parodoje parodytas konceptas suteikia nemažai užuominų.
Jo priekinėje dalyje išsiskiria firminės radiatoriaus grotelės, o jų forma primena klasikinį „BMW 328 Mille Miglia“. Koncepcinio modelio žibintai yra pirmieji gamintojo istorijoje, kuriuose elementai išdėstyti ne horizontaliai, o vertikaliai.
Automobilio variklio dangtis yra trumpesnis, o priekinis stiklas – statesnis nei ankstesniuose BMW rodsteriuose. Taip užtikrinama, kad vairuotojas sėdėtų arčiau automobilio vidurio ir galėtų tiksliau jį valdyti.
BMW i3 ir i3s
Elektromobilis pasirodė su atnaujintais dizaino akcentais, iki 300 kilometrų padidėjusiu nuvažiuojamu atstumu, kitomis išskirtinėmis savybėmis ir technologijomis, padarančiomis ekologišką važiavimą itin smagiu.
Be to, prie pamėgto i3 prisijungė nauja jo versija – i3s. „S“ raidę turintis automobilis yra galingesnis, greitesnis ir pabrėžia ne tik ekologišką, bet ir sportišką elektromobilio prigimtį – iki 100 km/val. kompaktiškas modelis gali įsibėgėti greičiau nei per 7 sekundes.
Abu modeliai turi naujausias BMW sukurtas technologijas kaip informavimą apie parkavimo vietas realiu laiku, skaitmeninį krovimo asistentą bei asmeninį asistentą.
BMW M8 GTE
Šis automobilis varžysis FIA ilgų distancijų pasaulio čempionate („FIA World Endurance Championship“), kurio vienas iš etapų yra legendinės 24 val. Le Mano lenktynės. M8 GTE trasose varžytis pradės anksčiau nei bus pristatytas naujasis serijinės gamybos 8 serijos kupė.
Jame sumontuotas 4,0 litrų darbinio tūrio V8 variklis, išvystantis daugiau nei 500 AG. Automobilis sveria apie 1 220 kilogramų.