Naujasis „Megane R.S.“ yra vienas pirmųjų C segmento sportiškų hečbekų, kuris yra komplektuojamas su „4Control“ – keturių vairuojamųjų ratų sistema.
Jis turi 1,8 litro 280 arklio galių ir 390 Nm sukimo momentą pasiekiantį benzininį variklį ir transmisijas, kurios derinamos su naujuoju jėgos agregatu. Didžiausią sukimo momentą naujasis motoras pasiekia itin plačiame 2400 – 5000 sūkių diapazone.
Naujasis „Renault Megane R.S.“ pirmą kartą modelio istorijoje gali būti komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine arba automatine pavarų dėže.
Naująjį „Renault Megane R.S.“ bus galima užsisakyti visuose „Renault“ salonuose nuo 2017 metų gruodžio 1 dienos.
2018 metų pabaigoje „Renault Sport“ pristatys „Megane R.S. Trophy“ versiją, kuri turės 300 AG ir 400 Nm sukimo momentą pasiekiantį variklį, standesnę „Cup“ pakabą ir 19 colių ratlankius bei žemo profilio padangas.
„Mačiau kaip „Megane R.S.“ gimė ant balto popieriaus lapo. Mačiau kaip jis augo, kaip tobulėjo ir tapo automobiliu, kuriuo galiu didžiuotis ne tik aš, bet ir „Renault Sport“ komanda“, – sakė Nico Hulkenbergas, „Renault Sport Racing“ F1 komandos lenktynininkas ir „Renault Sport Cars“ ambasadorius.
„Renault Sport“ specialiai šiam modeliui sukūrė priekinį bei galinį buferį su viduryje sumontuotu išmetimo sistemos antgaliu. Pastarąjį gaubia galinis difuzorius, kuris padidina automobilio stabilumą tiesiojoje ir posūkiuose.
Be to, naujos kartos „Megane R.S“ spalvų gamą papildys „Tonic Orange“ spalva, kuri papildys „Sirius Yellow“ – populiariausią tarp „Renault Megane R.S.“ pirkėjų.
Dėl „4Control“ sistemos, „Megane R.S.“ važiuojant mažesniu greičiu, keturi vairuojamieji ratai padės įvažiuoti net ir į labai ankštą stovėjimo vietą. Padidinus greitį, „4Control“ sistema užtikrins preciziškumą įveikiant posūkius.
Naująjį „Megane R.S.“ galima įsigyti su dviem pakabos konfigūracijomis: „Sport“ ir „Cup“. „Sport“ pakabos konfigūracija tinkama vertinantiems dinamiškumą, sportiškumą ir komfortą. Tuo tarpu „Cup“ pakabos konfigūracija turi standesnius amortizatorius, trumpesnes spyruokles, standesnius stabilizatorius.
„EDC“ dvigubos sankabos pavarų dėžė išsiskiria dviem technologijomis: „Multi-Change Down“ – technologija, leidžianti efektyviai ir greitai pavarų dėžėje perjungti kelias pavaras žemyn. Tai ypač svarbu tiems vairuotojams, kurie nori į posūkį ir iš jo išvažiuoti optimaliu greičiu.
„Launch Control“ – automobilių sporte sukurta technologija. Šis režimas leis automobiliui startuoti neprarandant nė vienos brangios akimirkos užsidegus žaliam šviesoforo signalui.
Naujasis „Renault Megane R.S.“ turi atnaujintą „R.S Monitor“ telemetrijos sistemą. Ji leis „Renault Megane R.S.“ vairuotojams ne tik stebėti svarbius automobilio parametrus, bet ir prie „R-Link 2“ multimedijos sistemos prijungti išmanųjį telefoną ar vaizdo kamerą, kuri galėtų nufilmuoti važiavimą lenktynių trasa.
„Renault Megane R.S.“ komplektuojamas su „Multi-Sense“ sistema. Ja galima pasirinkti vieną iš šių važiavimo režimų: „Comfort“, „Normal“, „Sport“, „Race“ ar „Perso“.