BMW pristatė naująjį M5 su nematyta technologija

2017 m. rugpjūčio 25 d. 15:21
Lrytas.lt
BMW pristatė vieną laukiamiausių šių metų automobilių – galingąjį M5. Dar 1984-ais metais pristatyta pirmoji modelio karta derino prabangaus verslo klasės sedano ir greito bei galingo sportinio automobilio bruožus. 
Daugiau nuotraukų (5)
Naujausias BMW M5 perrašo šio modelio istoriją, nes pirmą kartą per daugiau nei 30 metų jis bus varomas visais keturiais ratais.
Didžiausia ir svarbiausia naujojo M5 modelio naujiena tapo „M xDrive“ visų varančiųjų ratų sistema.
Naujojo BMW M5 vairuotojai galės rinktis vieną iš kelių važiavimo režimų - visiškai aktyvuota dinaminio stabilumo kontrolės sistema (DSC), 4WD sportinis režimas, leidžiantis šiek tiek slysti, o jeigu vairuotojas pasitiki savo jėgomis ir sugebėjimais, norėdamas nevaržomai slysti šonu, jis galės pasirinkti 2WD režimą, kai visa variklio galia perduodama tik į galinius M5 ratus, ir pilnai išjungti DSC. 
Pakėlę variklio dangtį naujajame M5 rasime 4,4 l darbinio tūrio V8 benzininį variklį su „M TwinPower Turbo“ technologija. 
Naujai sukurti turbokompresoriai, netiesioginis oro aušinimas ir padidėjęs degalų įpurškimo slėgis padeda padidinti našumą ir, svarbiausia, sukimo momentą. 
Maksimalus galingumas siekia 600 AG, o sukimo momentas - 750 Nm, kuris pasiekiamas esant 1800 sūkių per minutę ir išsilaiko iki variklis pasiekia 5600 sūkių per minutę ribą. Tai užtikrina įsibėgėjimą nuo 0 iki 100 km/val, trunkantį vos 3,4 sekundės. 
Variklio galia į ratus paskirstoma per 8 pavarų „M Steptronic“ automatinę pavarų dėžę su „Drivelogic“ technologija. Pavarų perjungimą galima perimti į savo rankas ir rankiniu būdu jas keisti kompaktiška svirtimi, esančia centrinėje konsolėje, arba mentelėmis už vairo. 
„Drivelogic“ technologija leidžia pasirinkti asmeninius pavarų dėžės nustatymus. Naujojo M5 važiuoklė turi reguliuojamos amortizatorius. Jie gali dirbti „Comfort“, „Sport“ arba pačiu standžiausiu ir sportiškiausiu „Sport Plus“ režimu.
BMW pasistengė, kad naujasis M5 ne tik važiuotų, bet ir atrodytų išskirtinai. Didesnės ir agresyvesnės oro paėmimo angos priekiniame bamperyje užtikrina geresnį variklio ir stabdžių aušinimą. Gale esantis difuzorius – taip pat ne vien dėl grožio, bet ir tam, kad užtikrintų geresnį automobilio sukibimą su kelio danga. 
Ant kelio naująjį M5 laiko 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai, sukurti specialiai šiam modeliui. Gale padangos šiek tiek platesnės (285/40) nei priekyje (275/40). 
Jeigu standartiniai ratlankiai ir padangos netenkina, galima užsisakyti 20 colių lengvojo lydinio ratlankius, ant kurių bus sumontuotos tokio paties pločio, tačiau kiek žemesnio profilio padangos – 275/35 priekyje ir 285/35 gale. 
Užsisakyti naująjį BMW M5 jau galima ir Lietuvoje. Pirmieji automobiliai klientus pasieks kitų metų pavasarį.
„M5 First Edition“ versijos modelių bus pagaminta vos 400, jie išsiskirs „Frozen Dark Red Metallic“ raudona spalva, kurią sukūrė „BMW Individual“ padalinys.
BMWBMW Mnaujas modelis
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.