Ispanijos automobilių gamintojas didžiuojasi, kad visi trys pagrindiniai modeliai – „Ateca“, „Leon“ ir „Ibiza“ – įrodė aukštą saugumo lygį ir gavo aukščiausius „Euro NCAP“ įvertinimus.
Kompanija šio pripažinimo sulaukė netrukus po to, kai Barselonoje buvo pristatytas naujasis „Arona“ modelis.
Verta paminėti, kad visi rinkai pristatomi modeliai turi įveikti daugybę testų ir bandymų, kurie tampa vis griežtesni. Dėl šios priežasties 5 žvaigždutės prestižiniame nepriklausomuose saugumo testuose įgija dar didesnę vertę.
„SEAT Ibiza“ be problemų įveiktė suaugusiųjų keleivių saugumo testą – jo įvertinimo balas siekė 95 proc. Palankių įvertinimų šis modelis taip pat sulaukė vaikų ir pėsčiųjų saugumo bandymuose bei neliko nepastebėtas vertinant saugumo pagalbos sistemas.
Nuo 2016 metų „Euro NCAP“ testų vertinimo kriterijai tapo griežtesni, kadangi vertinamas ne tik aktyvusis, bet ir pasyvusis automobilių saugumas.
SEAT skelbia, kad siekiant pakelti pasyviojo saugumo lygį, naujoji „Ibiza“ buvo aprūpinta tiek priekinių, tiek galinių sėdynių saugos diržų įtempėjais ir apkrovos ribotuvais.
Inžinierių teigimų, šie sprendimai turi didžiulę įtaką saugumui. Eismo įvykio metu jie padeda sumažinti diržų laisvumą aplink juosmenį ir dubenį, taip užtikrindami aukštesnį suaugusių keleivių ir vaikų saugumo lygį.
Galinėje sėdynėje integruoti „Isofix“ ir „Top Tether“ vaikiškų kėdučių tvirtinimo taškai priklauso standartinės įrangos komplektui.
Jame taip pat galima rasti greičio ribotuvą, visus saugos diržus primenančią užsisegti sistemą ir šešias saugos oro pagalves. Be to, „SEAT Ibiza“ turi adaptyvią greičio palaikymo sistemą.