„Maserati GranTurismo“ istorija siekia 1947 metus, kai „Maserati A6 1500 GT“ modelis pirmą kartą buvo parodytas Ženevos automobilių parodoje.
Dabartinis „GranTurismo“ debiutavo prieš dešimtmetį, taigi kosmetiniai ir kiek rimtesni atnaujinimai jam atliekami ne pirmą kartą.
Tiek „GranTurismo“, tiek „GranCabrio“ turi 4,7 litro darbinio tūrio V8 variklį, kuris papildomą oro padavimą suteikiančių turbinų ar kompresorių sugeba išvysto 460 AG galią ir 520 Nm sukimo momentą. Gamintojas skelbia, kad šie motorai rankomis surenkami „Ferrari“ gamykloje Maranele.
Trauka galiniams ratam perduodama per šešių pavarų automatinę ZF greičių dėžę.
„Maserati“ skelbia, kad atnaujintų modelių salone patogu kaip ir anksčiau, tik naujų technologinių sprendimų pasirinkimas platesnis.
Trauka galiniams ratam perduodama per šešių pavarų automatinę ZF greičių dėžę.
„Maserati“ skelbia, kad atnaujintų modelių salone patogu kaip ir anksčiau, tik naujų technologinių sprendimų pasirinkimas platesnis.
Technologijų mėgėjams patiks naujas 8,4 colio lietimui jautrus ekranas automobilio funkcijoms valdyti, kokybišką garsą užtikrins aukščiausio lygio „Harman Kardon“ garso įranga. Automobilius bus galima derinti su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ programomis išmaniuosiuose telefonuose.
„Sport“ komplektacijos „GranTurismo“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgės per 4,8 sekundės ir galės pasiekti maksimalų 299 km/val. greitį. Šiek tiek lengvesnės MC versijos bus greitesnės. Iki 100 km/val. jos įsibėgės per 4,7 sekundės, o maksimalus greitis sieks 301 km/val.
Automobiliai į gatves išriedės 2018 metų pradžioje.