Varomas turbininio motoro, išvystančio 110 AG galią ir 170 Nm sukimo momentą šis modelis taip pat gali būti pritaikytas individualiems poreikiams renkantis mechaninę pavarų dėžę arba automatinę dviejų sankabų transmisiją.
Užtikrinant saugų automobilio valdymą „Twingo GT“ buvo aprūpintas naujais pakabos komponentais, elektroninės stabilumo sistemos programa ir vairo stiprintuvu, kurio darbas keičiasi priklausomai nuo važiavimo greičio.
Vienas iš skiriamųjų šio modelio bruožų – oro paėmimo angos ant kairiojo galinio sparno. Jos pakeitė virš rato arkos įrengtas oro paėmimo angas.
Kiti išskirtiniai „Twingo GT“ bruožai yra šoninė oro paėmimo anga, galinio buferio difuzorius, du išmetimo sistemos vamzdžiai, taip pat „Renault Sport“ ženkleliai automobilio šonuose ir ant bagažinės dangčio.
„Renault“ teigia, kad modifikacija buvo svarbi pagerinant variklio veikimą – tokiu būdu oras į turbokompresorių patenkantis yra 12 proc. vėsesnis. Naujos oro paėmimo angos taip pat padeda padidinti oro srauto patekimą į variklio skyrių – šis rodiklis pagerėjo net 23 proc.
Kaip ir variklis, automobilio važiuoklės struktūrinis dizainas išliko labai panašus į įprasto „Twingo“ modelio. Vis dėlto, važiuoklė buvo specialiai patobulinta „Renault Sport“ padalinio inžinierių.
Automobilyje buvo sumontuoti nauji, standesni amortizatoriai, tačiau išliko standartinės spyruoklės, montuojamos ir į kitus „Twingo“ modelius. Be to, buvo sumontuotas storesnis stabilizatorius. Nepaisant didelių 17 colių skersmens ratlankių GT versijos pakaba yra 20 milimetrų žemesnė.
Nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėjantis per mažiau nei 10 sekundžių savo segmente „Twingo GT“ yra tikrai greitas greitas.