Lengvesnis ir ekonomiškesnis
Gamintojas skelbia, kad naujasis modelis tapo lengvesnis, sportiškesnis ir ekonomiškesnis. Nauja kėbulo konstrukcija, kurioje kombinuojamas aliuminis ir didelio stiprumo plienas, pakitusi važiuoklės konstrukcija, lyginant su 5 serijos „Grand Turismo“, naujojo modelio svorį sumažino 150 kilogramų.
Patobulinta ir aktyvioji aerodinamika, todėl automobilis yra ekonomiškesnis bei greitesnis nei pirmtakas.
Priklausomai nuo variklio versijos, naujasis modelis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja net 0,7 sekundės greičiau, o degalų sąnaudos, vertinant pagal nepriklausomus NEDC tyrėjus, pagerėjo iki 15 procentų.
Komfortą turėtų garantuoti standartiškai montuojama automatiškai išsilyginanti pneumatinė pakaba, o norintiems dar daugiau – „Active Suspension“ pasirinkimo galimybė.
Tai reiškia, kad pneumatinė pakaba bus ir priekyje. Vienu mygtuko paspaudimu automobilio prošvaisą bus galima padidinti iki 20 milimetrų, o tai leis patogiau ir lengviau įveikti sunkiau pravažiuojamus arba itin prastos būklės kelius.
Variklių gama
Variklį bus galima rinktis iš dviejų benzininių ir vieno dyzelinio. Silpniausias 2,0 l darbinio tūrio benzininis variklis turės beveik 260 AG ir leis šiam automobiliui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,3 sekundės, o vidutinės kuro sąnaudos sieks 6,2–6,6 l/100 km.
„640i Grand Turismo“ turės 3,0 l šešių cilindrų benzininį variklį su 340 AG, kurios jam nuo 0 iki 100 kmval. leis įsibėgėti per 5,4 sekundės, o su visų varančiųjų ratų „xDrive“ sistema – 0,1 sekundės greičiau.
Vidutinės kuro sąnaudos, priklausomai nuo to, ar automobilis turi „xDrive“ sistemą ar ne, svyruoja 7,0–8,2 l benzino šimtui kilometrų.
„630d Grand Turismo“ bus aprūpintas 3,0 l darbinio tūrio varikliu, generuojančiu 265 AG ir 620 Nm sukimo momentą. Tai šiam automobiliui nuo 0 iki 100 km/h leidžia įsibėgėti per 6,1 sekundės.
Vidutinės degalų sąnaudos svyruoja nuo 4,9 iki 5,3 litro versijoje su galiniais varančiais ratais ir nuo 5,5 iki 5,9 litro šimtui kilometru versijoje su „xDrive“ visų varančiųjų ratų sistema. Visi varikliai bus montuojami su 8 laipsnių automatine pavarų dėže.
Daugiau erdvės
Šiek tiek paaukštinta vairuotojo pozicija leidžia aplinką matyti dar aiškiau. Visi „Grand Turismo“ serijos modeliai kuriami taip, kad vairuotojui ir keleiviams būtų patogu ilgoje kelionėje, todėl automobilio keleiviams siekiama suteikti kaip įmanoma daugiau erdvės.
Gale suprojektuotos trys atskiros pilno dydžio sėdynės, gamintojo teigimu, leis patogiai jaustis net ir ilgiausioje kelionėje.
Vietos kojoms ir galvai bus dar daugiau nei pirmtake, kuris taip pat buvo itin erdvus. Norintiems į kelionę pasiimti daugiau daiktų nereikės rūpintis kur juos sudėti. Naujasis modelis turi net 610 litrų tūrio bagažinę, kuri lyginant su 5 serijos „Grand Turismo“ yra 110 litrų didesnė.
Nulenkus galines sėdynes, bagažinė padidėja net iki 1800 litrų, ir tai šimtu daugiau nei pirmtake.
Pasirodys lapkritį
Visų sistemų širdis „iDrive“ sistema, kurią galima valdyti per centre sumontuotą lietimui jautrų ekraną. Taip pat automobilis turės ir balso bei gestų atpažinimo sistemas, kuriomis bus galima valdyti dalį funkcijų.
Standartinės įrangos pakete naujasis modelis turės sistemą, kuri padeda išvengti susidūrimo mieste su kitais automobiliais ir pėsčiaisiais.
Kaip papildomą įrangą bus galima užsisakyti patobulintą greičio palaikymo sistemą, kuri veikia nuo 0 iki 210 km/val. greičio diapazone. Naujasis modelis gali būti aprūpintas ir nuotolinio automatinio parkavimo funkcija.
Oficialus naujo 6 serijos „Grand Turismo“ debiutas numatomas šių metų rugsėjį vyksiančioje tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje. Prekyboje automobilis pasirodys šių metų lapkritį.