Gamintojas skelbia, kad „XF Sportbrake“ sukurtas panaudojant stipriąsias sedano savybes: pažangiąją visų varančiųjų ratų technologiją, aliuminio konstrukciją bei šiuolaikiškus „Ingenium“ šeimos variklius.
Daugiau erdvės keleiviams
„Sportbrake“ yra 6 milimetrais trumpesnis negu ankstesnis modelis, tačiau jo ratų bazė buvo prailginta 51 milimetru iki 2,960 milimetrų, todėl gale sėdinčių keleivių kojoms atsirado daugiau erdvės.
Orią net pilnai pakrauto automobilio laikyseną padeda išlaikyti savaime išsilyginanti suspausto oro važiuoklė, suteikianti iki 2 tonų vilkimo galią.
Išliko ta pati sustiprinto aliuminio kėbulo konstrukcija, todėl „Sportbrake“ nepriaugo svorio. Gamintojas taip pat skelbia, kad universalas taip pat turi idealų svorio pasiskirstymą priekiui ir galui (santykiu 50:50).
„Sportbrake“ sukurtas išpildyti kuo daugiau vartotojų poreikių: gestais atidaroma bagažinė, panoraminis stogas, raktas apyrankėje, krovinio vilkimo asistavimo technologijos, LED apšvietimas 565 litrų krovinio talpinančioje bagažinėje, daugiau erdvės gale sėdintiems keleiviams, gestu reguliuojama langų apsauga nuo saulės, jonizuojantis salono oro filtras, nulenkiamos galinės sėdynės, stogo bėgiai, pajėgūs išlaikyti apkrovą iki 100 kilogramų.
Konfigūruojama dinamikos sistema montuojama modeliuose su automatine pavarų dėže, leidžia vairuotojams patiems pasirinkti vairo mechanizmo, transmisijos ir akceleratoriaus nustatymus.
Plati dyzelinių variklių gamą
„Sportbrake“ jėgainių asortimentą pradeda keturių cilindrų 163 AG dyzelinis variklis su kintamos geometrijos turbokompresoriumi. Vidutinės šio motoro degalų sąnaudos siekia 4,5 l / 100 km.
Europos rinkai skirtų agregatų asortimentą sudaro keturi dyzeliniai motorai – trys keturių cilindrų, 2 litrų darbinio tūrio ir vienas 3 litrų darbinio tūrio, V6 su dvigubu turbokompresoriumi. Pastarojo variklio galia siekia 300 AG.
Šalia dyzelinių agregatų – 250 AG galią ir 365 Nm sukimo momentą suteikiantis 2 litrų darbinio tūrio benzininis variklis veikiantis montuojamas su automatine pavarų dėže.
Salone įrengtas didžiulis 10 colių skersmens jutiklinis ekranas su įvairiomis išmaniosiomis programėlėmis leidžia vairuotojui valdyti informaciją apie transporto priemonę: žinoti, kiek degalų yra bake, ar uždarytos durys bei langai, atsisiųsti kelionių kilometražą, atrakinti ar užrakinti automobilį, rasti savo automobilį.
„XF Sportbrake“ gali veikti kaip „viešosios interneto prieigos taškas“, kuris suteikia 4G ryšį aštuoniems įrenginiams.
„Sportbrake“ aprūpintas vairuotojo pagalbos sistemomis ir keleivių saugumą užtikrinančios technologijomis. Atsitikus nelaimei ir išsiskleidus saugos oro pagalvėms vieną iš sistemų automatiškai praneša avarinėms tarnyboms apie nelaimę ir pateikia automobilio GPS vietą.
Vairuotojo patogumui – nukrypimo nuo greičio juostos sistema, vairuotojo būklės stebėjimo sistema, greičio viršijimo perspėjimas, pažangus greičio ribotuvas, veikiantis kartu su eismo ženklų atpažinimo sistema, prisitaikanti greičio kontrolės sistema, „aklųjų zonų“ asistentas, automatinio statymo sistema ir daugybė aktyvių bei pasyvių saugos technologijų.