Lenktynių trasoms BMW paruošė motociklą, kuris išsiskiria unikaliu rėmu

2017 m. balandžio 27 d. 12:18
Lrytas.lt
Nors BMW geriausiai žinomas, kaip automobilių gamintojas, tačiau šį pavadinimą dažnai mini ir motociklų entuziastai. Kad motociklai šiam vokiečių gamintojui nėra tik hobis ir į juos žiūrima labai rimtai, galima suprasti susipažinus su naujuoju lenktynių trasai skirtu „HP 4 Race“ skirtu.
Daugiau nuotraukų (11)
Vokiečiai dėjo visas pastangas, kad motociklas būtų kuo lengvesnis. Bendras svoris su pilnu baku degalų siekia vos 171 kilogramą.
Šis rezultatas reiškia, kad „HP4 Race“ yra lengvesnis, nei šiuo metu gamyklinės komandos naudojami motociklai „World Superbike“ čempionate, ir tik vos sunkesnis nei motociklai, kurie lenktyniauja „MotoGP“ serijoje.
Rėmas – iš anglies pluošto
Tokį rezultatą pavyko pasiekti didžiajai daliai komponentų gamybos pasitelkus lengvą ir tvirtą anglies pluoštą.
Pavyzdžiui, iš šio pluošto pagaminti priekinis ir galinis ratlankiai sveria beveik trečdaliu mažiau, nei tokie pat ratlankiai, pagaminti iš aliuminio. Iš anglies pluošto pagamintas ir motociklo rėmas. BMW skelbia, kad tai pirmasis pasaulyje tokį rėmą turintis motociklas. Antra – šio motociklo rėmas sveria vos 7,8 kilogramo.
Net ir apdailos elementai pagaminti iš to paties anglies pluošto, nes kiekvienas gramas yra svarbus.
Kaip ir pridera lenktyniniam motociklui, „BMW HP4 Race“ turi galingą S1000RR variklį, kuris savo specifikacijomis lygiuojasi į „FIA World Endurance“ ir „World Superbike“ čempionatuose važiuojančią techniką.
Maksimali galia siekia 215 AG, esant 13,9 tūkst. sūkių per minutę. Užtikrinti sėkmingą galios perdavimą į galinį ratą padeda šešių pavarų sportinė greičių dėžė, kuri sukalibruota kaip tikrame lenktyniniame motocikle.
Žinomų gamintojų detalės
Efektyvų stabdymą užtikrina dvi „Brembo GP4 PR“ stabdžių apkabos, kurios pagaminti iš vientiso aliuminio. Stabdžių apkabos vieningai dirba su dviem 6,75 milimetrų storio ir 320 milimetrų skersmens „T“ tipo plieniniais stabdžių diskais.
Iš kitų gamintojų BMW taip pat pasiėmė priekines FGR 300 šakes ir TTX 36 GP spyruoklių atramas, kurios gaminamos Švedijos gamintojo „Öhlins“.
Šis motociklas turi dinaminę sukibimo kontrolę (DTC), kurią galima reguliuoti atsižvelgiant į trasos dangą ir reljefą. Siekiant užtikrinti maksimaliai optimalų važiavimą, ši sistema gali būti derinama su kiekviena pavara atskirai.
Taip pat „HP4 Race“ turi stabdymo varikliu programą, aptarnavimo juostos greičio ribotuvą ir starto kontrolės sistemą, kuri užtikrina efektyvų pajudėjimą iš vietos. Visos šios sistemos leidžia mėgautis ekstremaliu, bet saugiu važiavimu lenktynių trasoje su tikru lenktyniniu motociklu.
Pabaigai dar vienas svarbus skaičius – tokių motociklų bus pagaminta tik 750 vienetų.
Kiekvienas jų bus surenkamas rankomis savo srities profesionalų ir geriausių inžinierių. Galimybes gaminti didesnį kiekį riboja ne tik „BMW Motorrad“, tačiau ir kitos aplinkybės. Pavyzdžiui sudėtingas ir ilgas anglies pluošto rėmo gamybos procesas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.