Trijų litrų darbinio tūrio, šešių cilindrų eilėje variklis su turbina į galinius ratus perdudoa 460 AG galią ir Nm sukimo momentą. Standartinio M4 motoras išvysto 30 AG mažesnį galingumą ir 50 Nm kuklesnį sukimo momentą.
CS nesiekia galingiausios GTS modelio jėgainės charakteristikų. Jos galia siekia net 500 AG.
Į BMW M4 CS montuojama 7 laipsnių, dvigubos sankabos automatinė greičių dėžė (DCT).
Šis automobilis 100 km/val. greitį pasiekia per 3,9 sekundės. Gamintojas skelbia, kad dėl modernios degalų įpurškimo sistemos ir turbinos įveikti 100 kilometrų M4 CS vidutiniškai sudegins 8,4 l benzino ir į aplinką išmes mažiau nei 200 g/km anglies dvideginio.
Lengvesnis už pirmtakus
Tam, kad variklio galingumas būtų jaučiamas dar labiau, „BMW M“ padalinys šiam modeliui pritaikė „dietą“, kuri leido CS modelio svorį sumažinti iki 1580 kilogramų. Paprastas M4 sveria 35 kilogramais daugiau.
Tokio rezultato pasiekta panaudojus daugiau anglies pluošto elementų. Taip pat pasirūpinta ir aerodinamika. M4 CS turi specialiai šiam modeliui sukurtą priekinį oro aptaką, kuris užtikrina geresnį priekinių ratų sukibimą.
Papildomo dėmesio sulaukė ir važiuoklė. Priekinės ir galinės važiuoklės svirtys pagamintos iš aliuminio.
Tai leido ne tik sumažinti svorį, tačiau užtikrinti efektyvesnį važiuoklės darbą. Standartiškai M4 CS turi ir adaptyvią važiuoklę, kuri inžinierių sureguliuota taip, kad užtikrintų geras važiavimo savybes tiek bendro naudojimo keliuose, tiek ir lenktynių trasoje.
Standartiškai M4 CS turės lengvą, bet galingą stabdžių sistemą. Pirkėjai taip pat galės užsisakyti dar efektyvesnius anglies keramikos stabdžius.
BMW pateikia ir M4 CS galimybes iliustruojantį Niurburgringo trasos rato įveikimo laiką – 7 minutės ir 38 sekundės. Tai tik dešimčia sekundžių prastesnis laikas, nei M4 GTS modelio, kuris kurtas lenktynių trasoms.
Išlaikė praktiškumą
Viduje M4 CS vairuotojas ras „Alcantara“ ir odos derinimą. Galima užsisakyti vairą, aptrauktą „Alcantara“, kuris išsiuvinėtas, tradicinėmis M padalinio raudonos ir mėlynos spalvos siūlėmis.
Durų apdailai naudojama perdirbama medžiaga, kuriai suteiktas anglies pluoštą imituojantis paviršius. Kad vairuotojas jaustųsi kaip tikrame sportiškame automobilyje, standartiškai bus montuojamos sportinės sėdynės.
Ausims malonumą suteiks ne tik išmetimo sistema, bet ir aukšto lygio garso aparatūra, kuri sukurta būtent M4 CS modeliui. Taip pat „M4 CS“ pirkėjams siūlomos ir dvi naujos spalvos. Tai „San Marino“ mėlyna ir „Lime Rock“ pilka.
BMW pabrėžia, kad M4 CS išliko praktiškas, nes bagažinės tūris siekia 445 litrus. Pirmieji modeliai gatvėse turėtų pasirodyti jau šiemet, o gamintojas žada, kad jis bus gaminamas iki 2019-ųjų.
Siekiant išlaikyti išskirtinį jo statusą, jo gamybos apimtys bus ribojamo iki 2500 automobilių.