Vilniuje pristatytas pirmasis „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“

2017 m. balandžio 19 d. 12:03
Pernai Los Andželo automobilių parodoje pristatytas pirmasis „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ trečiadienį atvyko į Lietuvą.
Daugiau nuotraukų (30)
Lietuvoje bus siūlomi „Stelvio“ modeliai, aprūpinti naujais dyzeliniais arba benzininiais varikliais.
„Stelvio“ su naujuoju dyzeliniu varikliu yra pirmasis italų gamintojo pristatytas galiniais ratais varomas modelis su automatine aštuonių pavarų dėže. „Stelvio“ su benzininiu varikliu yra varomas visais keturiais ratais ir taip pat turi automatinę aštuonių pavarų dėžę.
„Naujieji pasirinkimai praplečia „Alfa Romeo“ modelių pasiūlą – „Stelvio“ yra pirmasis italų gamintojo visureigis. Jis ypač turėtų imponuoti tiems, kurie vertina veržlumą bei vairavimo malonumą, tačiau nepamiršta ir stiliaus.
Pernai per daugiau nei šimtą „Alfa Romeo“ veiklos metų pirmą kartą pristatyti visureigiai žymi pasikeitusią Italijos automobilių gamintojo strategiją – kiekviename automobilių segmente „Alfa Romeo“ sieks pasiūlyti sportiškiausią modelį“, – sakė „Fiat“, „Alfa Romeo“ ir „Jeep“ prekės ženklų vadovas Baltijos šalyse Andrius Mockaitis.
Naujieji „Stelvio“ modeliai aprūpinti naujos kartos aliuminio lydinio keturių cilindrų dyzeliniais ir benzininiais varikliais.
2.2 l dyzeliniai varikliai turi 180 arba 210 AG, o 2 l benzininiai varikliai siūlomi 200 arba 280 AG. Galingiausia benzininė versija gali pasiekti maksimalų 230 km/val. greitį, o 100 km/val. greitį išvystyti per 5,7 sekundės.
Šiame variklyje panaudota dviguba aukšto slėgio turbinos technologija, kuri pakaitomis surenka išmetamąsias dujas iš dviejų cilindrų vienu metu. Variklio tikslumą gamintojas siekė padidinti elektrohidrauliniu būdu reguliuojamais vožtuvais „MultiAir“.
Naujajame „Stelvio“ su benzininiu varikliu naudojama keturių varančiųjų ratų sistema Q4, kuri nuolatos reguliuoja į visus ratus perduodamos variklio jėgos paskirstymą.
Įprastomis sąlygomis visa variklio jėga perduodama į galinius ratus, o „Stelvio“ valdomas kaip galiniais ratais varomas automobilis. Vis tik, jei sistema užfiksuoja ratų praslydimą, iki 50 proc. variklio jėgos gali būti nukreipiama į priekinę ašį.
„Stelvio“ komplektuojami su 8 laipsnių ZF automatine pavarų dėže. Pasirinkus važiavimo režimą „Dynamic“, pavarų keitimas atliekamas vos per 15 šimtųjų sekundės dalių. Vairuotojas keisti pavaras gali ir naudodamasis už vairo įrengtomis svirtelėmis.
„Alfa Romeo Stelvio“ svoris tarp ašių – 50:50 proporcija. Daugiausiai sveriantys automobilio komponentai išdėstyti taip, kad jie būtų kuo arčiau automobilio vidurinės dalies.
Daug kur panaudotos mažai sveriančios medžiagos – anglies pluošto kardaninis velenas, aliuminio lydinio variklio blokas. Pakabos ir stabdžių elementai, durys, ratai, variklio ir bagažinės dangtis – taip pat iš aliuminio.
Gamintojas siūlo šokoladinės spalvos arba sportinio stiliaus interjerą. Pastarajame variante yra aliuminio apdaila, juodi apmušalai, oda dengtas vairas ir šildomos sportinės sėdynės.
Visureigis su naujuoju dyzeliniu varikliu sveria tik 1.6 t, o tai reiškia, kad „Stelvio“ yra vienas lengviausių šios klasės automobilių.
„Alfa Romeo Stelvio“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 36 990 eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.