Kiti du nauji hibridiniai Korėjos gamintojo modeliai – „Niro Plug-in Hybrid“ ir „Optima Plug-in Hybrid“.
Europietiška versija
Ženevos automobilių parodoje buvo pirmą kartą parodytas Europos rinkai skirtas „Stinger“ modelis, kuris savo pasaulinę premjerą pažymėjo Detroito parodoje.
„Kia“ skelbia, kad kiekvienas šio modelio gamybos etapas vyko galvojant apie tobulą „Gran Turismo“. Automobilis turi erdvų saloną, kuriame turėtų patogiai jaustis penki keleiviai ir tilpti nemenkas jų bagažas.
Europos rinkai skirtame „Stinger“ bus montuojamas su 2,0 litrų benzininis variklis (255 AG, 353 Nm), 2,2 litro turbodyzelinis variklis (200 AG, 440 Nm) arba 3,3 litro V6 variklis su dviem turbinom.
Pastarasis motoras išvysto 370 AG galią ir 510 Nm sukimo momentą. Jo varomas automobilis nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja vos per 5,1 sekundės. Pagal šį rodiklį tai yra greičiausias modelis „Kia“ istorijoje.
„Kia Stinger“ pirkėjai galės rinktis galiniais arba visais ratais varomą modelį bei naudotis plačia aktyvaus saugumo sistemų gama, elektronine pakabos valdymo sistema ir važiavimo penkių režimų sistema.
Prekybos salonus „Stinger“ pasieks paskutinį šių metų ketvirtį.
Praktiško modelio debiutas
2017 metų Ženevos automobilių paroda labai svarbi „Picanto“ modeliui. Pasaulinę premjerą parodoje švenčiantis modelis, gamintojo atstovų teigimu, į A segmentą atneš jaunatviškumo ir energijos gūsį.
Naujojo modelis interjeras, o ypač 7 colių lietimui jautrus centrinės konsolės ekranas, turėtų patikti visiems moderniųjų technologijų gerbėjams.
Pramogų ir ryšių sistemų paketui priklauso „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ technologijos bei bevielė išmaniojo telefono įkrovimo sistema. Modelis gali pasiūlyti kaip niekada plačią eksterjero spalvų gamą – būsimieji vairuotojai galės rinktis net iš 11 variantų.
Lyginant su ankstesnės kartos modeliu, naujasis gali pasigirti dvigubai didesniu kėbulo konstrukcijoje naudojamo ypač tvirto plieno kiekiu.
„Kia“ skelbia, kad tai yra pirmasis savo klasės atstovas, galintis pasiūlyti autonominę stabdžių sistemą.
Prekybos salonus modelis pasieks antrajame 2017 metų ketvirtyje. „Picanto“ bus montuojami 1,0 arba 1,25 l benzininiai varikliai.
Paskutinį šių metų ketvirtį „Kia“ taip pat planuoja į variklių gamą įtraukti naująjį kompanijos 1,0 l benzininį variklį su tiesiogine įpurškimo sistema (T-GDI). Šio variklio galia sieks 100 AG.
Įkraunami hibridiniai modeliai
„Niro“ atspindi dvi reikšmingas tendencijas: kylančius įkraunamų hibridinių modelių pardavimus ir dar labiau augantį kompaktinių visureigių populiarumą.
Įkraunamas hibridinis miesto visureigis atstovybes Europoje pasieks trečiajame 2017 metų ketvirtyje. Automobilyje 1,6 litro benzininis variklis veikia kartu su elektros motoru, kurį maitina ličio-polimerų baterijos.
Baterijų paketas yra sumontuotas po 324 litrų talpos bagažinės grindimis ir po galine sėdynių eile. Papildomas priekabų vilkimo paketas, kuris retai sutinkamas hibridinių automobilių klasėje, leidžia vilkti krovinius, kurių svoris neviršija 1300 kilogramų.
Drauge su „Niro“ hibridiniu modeliu Ženevos automobilių parodoje debiutavo ir antrasis „Kia“ hibridas – „Optima Sportswagon“. Prekyba šiuo modeliu prasidės antrajame šių metų ketvirtyje.
„Kia“ tikina, kad šis modelis buvo sukurtas specialiai Europos rinkai. Jis turi 440 litrų talpos bagažinę, kuri 133 litrais didesnė už sedano. Automobilyje įmontuotas 2,0 litrų keturių cilindrų benzininis variklis, 50 kW galios elektros motoras ir 11,26 kWh ličio jonų polimerų baterijų paketas.
Tokia jėgainė Išvysto bendrą 205 AG galią ir maksimalų 375 Nm sukimo momentą. Naudojantis vien „elektros energija šis modelis gali įveikti didesnį nei 60 kilometų atstumą.