Naujajame modelyje įrengta pagalbinė vairuotojų sistema „EyeSight“, jame taip pat yra daugiau prevencinių saugos priemonių nei bet kuriame ankstesniame modelyje.
Naujoji platforma taip pat sukurta aprūpinti alternatyvius maitinimo šaltinius, pavyzdžiui, hibridinę ir visiškai elektrinę pavaras.
Atnaujintas variklis
Automobilis keliais centimetrais ilgesnis ir platesnis, taigi jo kabinoje dar daugiau vietos. Naujajame „Subaru XV“ iš pradžių bus įrengtas patobulintas 2 litrų opozicinis variklis.
Lyginant su dabartiniu varikliu, 80 procentų atnaujinto agregato dalių buvo pakeistos.
Benzininis variklis yra lengvesnis ir labiau tausoja degalus, o galia padidėjo iki 156 AG. Automatinė transmisija turi septynis fiksuotus perdavimo skaičius. Juos galima keisti naudojant svirteles ant vairo.
Kaip visi „Subaru“ automobiliai, naujasis XV taip pat turi nuolatinę keturių varančiųjų ratų pavarą, o galios pasiskirstymas tarp priekinės ir galinės ašių valdomas aktyvaus sukimo momento paskirstymo visiems ratams sistemos.
Pagerino pravažumą
Siekiant geresnio prieinamumo, naujojo XV 22 centimetrų išilginė prošvaisa ir pagalbinis mechanizmas „X-Mode“ palengvina vairavimą važiuojant prastais keliais.
„Subaru XV“ gausu saugos priemonių. Vairuotojo pagalbinė sistema „EyeSight“ yra standartinė įranga, į saugos paketą taip pat įeina adaptyviosios ilgosios šviesos, papildomo posūkio apšvietimo šviesos ir daugybė kitų funkcijų.