Tai – ribotu tiražu gaminami „GranTurismo Sport“ ir „GranCabrio Sport“ modeliai bei naujausio „Maserati“ kūrinio – padidinto pravažumo visureigio „Levante“ versija su šilkinėmis salono apdailos detalėmis, kurias sukūrė italų prabangos prekės ženklas, vyrų mados namai „Ermenegildo Zegna“.
Šilkinis „Levante“
Įdomi „Maserati“ pristatoma naujiena Ženevos automobilių parodoje – specialus „Levante“ automobilis, kuriam mados namai „Ermenegildo Zegna“ sukūrė 100 proc. šilko medžiagą ir panaudojo ją automobilio salone. Gamintojas teigia, kad šilkas pasirinktas dėl jo suteikiamo minkštumo pojūčio.
Naująją smėlio spalvos skirtingų raštų šilko medžiagą „Maserati“ panaudojo ne tik sėdynių, bet ir durelių bei stogo apmušalams.
Šilkas puikiai derės su dabar „Levante“ esančiais prabangaus interjero sprendimais, tokiais kaip visoje panelės viršutinėje dalyje naudojama juodos spalvos oda.
Parodoje demonstruojamoje „Levante“ E. Zegna versijoje buvo sumonuotas dyzelinį 3 litrų darbinio tūrio V6 variklis, išvystantis 275 AG galią.
Automobilis turi išmaniąją visų varančiųjų ratų sistemą, kuri leidžia paskirstyti sukimo momentą tarp ašių per 10 milisekundžių. Sukimo momentai jai perduodamas per automatinę 8 laipsnių pavarų dėžę.
Debiutavo prieš 60 metų
Naujųjų modelių debiutui „Maserati“ neatsitiktinai pasirinko 87-ąją Ženevos automobilių parodą. Mat lygiai prieš 60 metų, 1957-aisiais, vykusioje parodoje „Maserati“ pristatė savo pirmąjį „Grand Touring“ modelį 3500 GT.
Jis rinkoje suformavo naują automobilių segmentą ir buvo parduotas 2,2 tūkst. vienetų tiražu. Visi automobiliai anuomet buvo surenkami rankiniu būdu.
Tad šią savaitę pristatomi ypatingo leidimo modeliai žymi jų 60 metų jubiliejų ir priešistorę.
„GranTurismo Sport“ ir „GranCabrio Sport“ „Special Edition“ modeliai sukurti patobulinus jų įprastas versijas. Italų dizaineriai šiems automobiliams suteikė prabangą ar turtingą „Maserati“ istoriją pabrėžiančių dizaino elementų.
Pavyzdžiui, specialiai sukurtus naujus trijų sluoksnių kėbulo dažus. Ši spalva – tai aliuzija į legendinį „Maserati 250F“ modelį, su kuriuo argentinietis lenktynininkas Juan Manuel Fangio 1957 metais tapo F1 čempionu.
Iš išorės jubiliejiniai modeliai išsiskiria ir 20 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiais, kurie dažomi blizgiai juoda spalva, o rato viduryje įkomponuotas „Special Edition“ logotipas.
Netrūks prabangos detalių
Automobilio salone pirkėjai taip pat ras prabangos elementų. Čia apmušalams naudojama oda, taikomi net keturi nauji apmušalų dygsniavimo raštai.
Tai, kad automobiliai yra proginiai ir riboto tiražo, žymės specialūs dizaino elementai centriniame valdymo skydelyje ir ant durų slenksčių.
„GranTurismo Sport“ ir „GranCabrio Sport“ modelių ratus suka „Ferrari“ pagamintas 4,7 litro darbinio tūrio V8 tipo variklis, išvystantis maksimalią 460 AG galią.
Kupė nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,8 sekundės ir išvysto maksimalų beveik 300 km/val. greitį. Analogišką variklį gavęs kabrioletas: iki 100 km/val. įsibėgėja per 5 sek. ir gali važiuoti maksimaliu, 285 km/val. greičiu.
„Maserati“ praneša, kad iš viso bus pagaminti 400 „GranTourismo Sport“ ir „GranCabrio Sport“ automobiliai.