Gamintojas skelbia, kad aukščiausius balus miesto visureigis pelnė visuose testuose, kuriuose buvo tikrintas. Atnaujintas modelis pasižymėjo didžiausia keleivių, vaikų ir pėsčiųjų sauga.
„Euro NCAP“ ekspertai palankiai įvertino bazinėje įrangoje esančią saugos vairuojant mieste sistemą ir avarinio stabdymo pagalbininką. Minėta sistema nuolat stebi priešais automobilį esančią erdvę ir įspėja vairuotoją, o esant reikalui aktyvuoja automatinio avarinio stabdymo priemones.
Nors lyginant su pirmtaku naujojo Q5 bendras svoris sumažėjo 90 kilogramų, kėbulas ir rėmas išlaikė savo standumą, užtikrinantį salone sėdinčių keleivių maksimalų pasyvų saugumą.
Naujų automobilių saugumo įvertinimo programa „Euro NCAP“ – esminis saugos standartas, sukurtas 1997 metų. Jau daugelį metų šie testai laikomi vienu svarbiausių automobilio saugumo patikrinimo būdų.
Tikrinama visų su automobiliu sąveiką patiriančių eismo dalyvių – keleivių ir pėsčiųjų – saugumas, saugos įrangos veikimas.
Organizacijos nariais yra daugelio ES šalių susisiekimo ir transporto ministerijos, įtakingi automobilininkų klubai ir vartotojų teisių gynimo organizacijos.
Daugelio bandymų metodika ir atlikimo sąlygos kelia automobiliams griežtesnius reikalavimus nei atitinkami ES norminiai aktai.