Tarp jų – ir prieinamiausią premium segmento BMW motociklą „BMW G 310 R“, kuris savo savybėmis ir konkurencinga kaina turėtų būti patrauklus plačiam motociklininkų ratui.
Šiemet bendrovė būsimiesiems pirkėjams taip pat pasiūlys daugelį naujų modelių išbandyti gyvai atvykus į Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje esančius salonus ir sudarys galimybę motociklus įsigyti lizingu.
„Šiltuoju metų sezonu šalies keliuose galima pastebėti vis daugiau motociklų su BMW markės ženkliuku. Vis daugiau pirkėjų atranda, kad puikios valdymo charakteristikos ir malonūs važiavimo pojūčiai būdingi ne tik BMW automobiliams, bet ir šios markės motociklams.
Todėl šįmet ketiname savo salonuose pasiūlyti dar platesnį BMW modelių spektrą, kuris patenkins įvairius motociklų entuziastų poreikius. Be to, nemažą dalį naujų BMW motociklų modelių potencialūs pirkėjai galės išbandyti užsukę į mūsų salonus didžiuosiuose šalies miestuose“, – sakė BMW prekės ženklo vadovas ir „Modus group“ atstovas Aurimas Tamašauskas.
Pagrindinės šio sezono naujienos – gerokai išaugusi klasikinių motociklų „BMW R nineT“ gama, nauji pajėgūs turistinių motociklų serijos modeliai „BMW F 800 GS“ ir „BMW R 1200 GS“ bei pradedantiesiems skirtas ir itin konkurencinga kaina išsiskiriantis modelis „BMW G 310 R“.
Išaugusi klasikinės išvaizdos „BMW R nineT“ motociklų serija
„BMW R nineT“ rinkoje debiutavo 2013-asiais ir sulaukė didelio populiarumo tarp klasikinių, minimalistinės išvaizdos motociklų entuziastų.
Atnaujintas motociklo modelis toliau sėkmingai perteikia klasikinės išvaizdos ir modernių technologijų sintezę: apvalus žibintas, į šonus išsikišantis opozicinio variklio gaubtas ir platus balnas yra aiški aliuzija į istorinius modelius, o kruopščiai išbaigtos detalės suteikia šiam motociklui daugiau unikalumo.
Nauja šio modelio versija „BMW R nineT Urban G/S“ išsiskiria sportiškesne savo stilistika, nors siūlo tokį patį charakteringą važiavimo pojūtį. Šis modelis yra įkvėptas 1980-ųjų eros enduro motociklo „BMW R 80 G/S“, kurio istorinė dvasia yra įgijusi modernų pavidalą.
Grubesni šio modelio elementai simbolizuoja, kad šis motociklas tinka leistis į nuotykius tiek ant asfaltuotos dangos, tiek bekelėje.
Prieš metus pasirodęs retro stilistikos modelis „BMW R nineT Scrambler“ su motokroso stilistika tapo sėkminga „BMW Motorrad“ dizainerių interpretacija. Tęsiant pradėtą kryptį pristatomi du nauji išskirtinės išvaizdos modeliai „BMW R nineT Racer“ ir „BMW nineT Pure“, išsiskiriantys unikalia savo tapatybe.
„BMW R nineT Racer“ – tai modelis, paveldėjęs tipinę praėjusio amžiaus septintajame dešimtmetyje populiarių sportinių motociklų išvaizdą. Tuo metu „BMW nineT Pure“ modelyje atsisakyta visų papildomų stilistinių elementų paliekant išgrynintą ir technišką motociklo formą.
Visuose „BMW R nineT“ modeliuose naudojamas 1170 kub. cm darbinio tūrio opozicinis variklis, išvystantis 81 kW (110 AG) galią ir 116 Nm sukimo momentą, jis komponuojamas su 6 laipsnių pavarų dėžė. Visi motociklų modeliai atitinka EU4 emisijos standartą.
„BMW R nineT“ serijos motociklai standartiškai aprūpinti ABS stabdžių sistema su 320 mm skersmens dvigubu stabdžių disku priekyje. Didesnį saugumą kelyje padės užtikrinti stabilumo kontrolės sistema ASC, kurią galima užsakyti papildomai. Standartinius penkių stipinų lengvojo lydinio ratlankius galima pakeisti pasirenkamais klasikinės išvaizdos ratais su plieniniais stipinais.
Moduliniai motociklų rėmai jų savininkams sudaro papildomų galimybių juos modifikuoti renkantis originalius „BMW Motorrad“ aksesuarus ar kitų gamintojų dalis.
„BMW R nineT“ serijos motociklų kainos Lietuvoje prasideda nuo maždaug 13 tūkst. eurų.
Atnaujintos išvaizdos roadsteris „BMW R nineT“ kainuoja 15 930 eurų, „BMW R nineT Urban G/S“ ir „BMW R nineT Scrambler“ – po 13 700 eurų, „BMW R nineT Racer“ – 14 000 eurų, „BMW R nineT Pure“ – 12 990 eurų. Vienas iš „BMW R nineT“ serijos motociklų bus pasiūlytas išbandyti ir „Krasta Auto“ salonuose.
Nauji turistinių motociklų modeliai „BMW F 800 GS“ ir „BMW R 1200 GS“
BMW salonus Lietuvoje šį sezoną pasieks nauji turistinių motociklų modeliai „BMW F 800 GS“ ir „BMW R 1200 GS“.
Naujasis „BMW F 800 GS“ išsiskiria unikalų ypatybių deriniu savo klasėje – tai platus funkcionalumas kasdienėse kelionėse ir tolimose išvykose bei neprilygstami gebėjimai bekelėje. Šis modelis turi EU4 emisijos standartą atitinkantį 798 kub. cm variklį ir naują išmetimo sistemos bakelį, naujo dizaino prietaisų rodmenis, taip pat pasirenkamą sportinio išmetimo sistemą „Akrapovič“.
Dar viena šio motociklo naujovė – elektroninis akseleratorius, užtikrinantis pagerėjusią variklio reakciją ir geresnį valdymą. Nuo šiol „BMW F 800 GS“ leidžia pasirinkti iš dviejų standartinių važiavimo režimų – sausos dangos „Road“, šlapios dangos „Rain“, taip pat papildomų bekelei skirtų „Enduro“ ir „EnduroPro“ režimų.
„BMW R 1200 GS“ yra galingiausia turistinio motociklo versija, kuri užtikrintai įveiks visus kelionės iššūkius ant bet kokios dangos. Populiariausias turistinis motociklas pasaulyje aprūpintas visomis ypatybėmis, kurios gali padėti nukakti į tolimiausius planetos kampelius.
Naujajame „BMW R 1200 GS“ naudojamas opozicinis variklis, išvystantis 92 kW (125 AG) galią ir 125 Nm sukimo momentą, kuris atitinka EU4 emisijos standartą. Standartiškai motociklo vairuotojas gali pasirinkti du važiavimo režimus „Road“ ir „Rain“, suvaldyti motociklą padeda stabilumo kontrolės funkcija ASC.
Papildomai šį modelį galima aprūpinti „Riding Modes Pro“ su važiavimo režimais „Dynamic“ ir „Dynamic Pro“, „Enduro“ ir „Enduro Pro“, taip pat sukibimo kontrole DTC ir įkalnės asistavimo funkcija „Hill Start Control“, patobulinta stabdžių sistema „ABS Pro“.
Šis modelis taip pat gali būti papildomai aprūpintas elektroniniu būdu valdoma naujos kartos pakaba „Dynamic ESA“ arba sportine važiavimui bekele paruošta pakaba. Būsimieji pirkėjai taip pat galės rinktis iš naujų spalvinių modelio variantų įskaitant ir dvi specialias versijas „BMW R 1200 GS Rallye“ ir „BMW R 1200 GS Exclusive“.
„BMW F 800 GS“ kaina Lietuvoje siekia 11 950 eurų, „BMW R 1200 GS“ kaina prasideda nuo 15 880 eurų. Abu šie motociklų modeliai bus siūlomi išbandyti „Krasta Auto“ klientams.
„BMW Motorrad“ atnaujino paklausios vidutinės kategorijos motociklų modelius – roadsterį „BMW F 800R“ ir sportinį kelionių motociklą „BMW F 800 GT“. Jų kainos Lietuvoje siekia atitinkamai nuo 9 530 eurų ir 11 310 eurų.
Prieinamas motociklas pradedantiesiems – „BMW G 310 R“
Lietuvos rinkoje šįmet pasirodys ir „BMW G 310 R“ – tai pirmasis bendrovės modelis motociklų iki 500 kub. cm klasėje. Šis motociklas buvo kuriamas „nuo švaraus lapo“ ir išsiskiria universalumu bei komfortišku valdymu.
„BMW G 310 R“ gali vikriai manevruoti siaurose miestų gatvėse, motociklo ekonomiškumas ir patogi sėdėsena leis be rūpesčių su juo įveikti ir ilgesnį atstumą. Tad šis motociklas išsiskiria iš tiesų plačiu pritaikymo spektru ir gali būti puikus pasirinkimas pradedantiesiems motociklų vairuotojams.
Svarbiausias „BMW G 310 R“ elementas – tai naujas 313 kub. cm darbinio tūrio vieno cilindro variklis, išvystantis 25 kW/34 AG jėgą ir 25 Nm sukimo momentą, šiam varikliui būdingos itin nedidelės kuro sąnaudos.
Be naujojo variklio „BMW G 310 R“ išsiskiria patikima ir ergonomiška konstrukcija, kuri taip pat yra lengva – tai lemia didesnį dinamiškumą. Šis modelis turi rėminį korpusą, apversto tipo priekinę šakę, ABS stabdžių sistemą. Trumpa motociklo ratų bazė užtikrina geresnį jo suvaldymą įvairiose sąlygose, o proporcingai ilgesnė galinė šakė suteikia daugiau stabilumo kelyje.
Kuriant šį motociklą daug dėmesio skirta jo naudojimo ir valdymo paprastumui įvertinant įvairaus sudėjimo vairuotojus.
Todėl motociklo balnelis nuleistas į žemesnį negu įprastai 78,5 cm aukštį, tai užtikrina laisvesnę ir komfortiškesnę sėdėjimo pozą; valdymo rankenėlės ir mygtukai išsiskiria „BMW Motorrad“ būdingu paprastumu, skaitmeniniame ekranėlyje pateikiama visa svarbiausia važiavimo informacija.
„BMW Motorrad“ yra paruošęs ir tvirtesnę šio modelio versiją „BMW G 310 GS“, pritaikytą naudoti prastesniuose keliuose ir išlaikančią kasdienį praktiškumą.
„BMW G 310 R“ kaina Lietuvoje rinkoje – 4990 eurų, jį taip pat bus galima išbandyti „Krasta Auto“ salonuose.
„BMW K 1600 GTL“ – aukščiausio lygio prabanga kelionėse
Atnaujintame prabangiajame „BMW K 1600 GTL“ modelyje naudojamas vienoje eilėje išdėstytas 6 cilindrų variklis, kurio darbinis tūris siekia daugiau kaip 1 tūkst. kub. cm.
Variklio išvystoma įspūdinga 118 kW (160 AG) galia ir 175 Nm sukimo momentas prisideda prie itin komfortiško ir tuo pačiu metu dinamiško važiavimo galimybių. Atnaujintas modelis išsiskiria dar labiau pagerintomis patogaus važiavimo ir valdymo ypatybėmis, be to, jis atitinka EU4 emisijos reikalavimus.
Naujasis „BMW K 1600 GTL“ nuo šiol standartiškai aprūpintas elektroniniu būdu valdoma pakaba „Dynamic ESA“ ir skirtingais amortizacijos režimais. Šios naujovės pagerina tiek važiavimo stabilumą, tiek komfortą. Daugiau galimybių manevruoti suteikia naujas atbulinės eigos asistentas.
Jis įjungiamas vieno mygtuko spustelėjimu, tuo metu motociklo pajudėjimą inicijuoja starteris. Kaip papildomą įrangą pasirinkus pavarų perjungimo funkciją „Shift Assistant Pro“, galima keisti pavaras nenuspaudus sankabos, daugeliu atvejų tai palengvina valdymą ar leidžia vairuoti sportiškiau.
„BMW K 1600 GTL“ apsaugos nuo vėjo ir nepalankių oro sąlygų ypatybės dar labiau pagerintos – tą užtikrina nauji motociklo korpuso apdailos elementai ir vėjo kreiptuvai. Atgal patrauktos vairo rankenėlės ir pažemintos atramos kojoms suteikia daugiau patogumo įveikiant ilgą atstumą.