Praėjusį šeštadienį atstovų salonuose Vilniuje, Kaune bei Klaipėdoje vyko klientų dienos, kurių metu buvo galima ne tik susipažinti, bet ir išbandyti „Mazda3“ kelyje. Svarbiausias dalykas, kurį pabrėžė išbandžiusieji automobilį gerbėjai – pažadėtas vairavimo malonumas buvo išpildytas su kaupu.
Gamintojas pabrėžia, kad „Mazda3“ išorės atnaujinimai paryškino automobilio sportinę išvaizdą: pakeistos priekinės grotelės kartu su naujais žibintais automobiliui suteikia ekspresyvumo, o aptakus galinis buferis užbaigia sportinio dizaino koncepciją.
Atnaujinimai orientuoti į vairuotojo ir keleivių komfortą: oda aptrauktas šildomas vairas, prisitaikantys LED priekiniai žibintai, naujo dizaino 18 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiai, automatiškai elektra užlenkiami šildomi šoninio vaizdo veidrodėliai ir geresnė išorės garso izoliacija.
Interjere pokyčių daugiau: elektroninis stovėjimo stabdys atlaisvino vietos centrinėje konsolėje, kurioje nuo šiol įmontuotas spalvotas 7 colių skersmens jutiminis ekranas, atsirado daugiau vietos durų kišenėlėms, atnaujinti sėdynių apmušalai.
Lietuvoje „Mazda3“ siūlomas pasirinkti su vienu iš trijų benzininių variklių: 100 ir 105 AG galios 1,5 litro darbinio tūrio ir 120 AG galios 2 litrų darbinio tūrio. Jie montuojami su 6 laipsnių automatine arba mechanine transmisija.
Didžiausia „Mazda3“ naujiena – nauja valdymo sistema, padedanti sujungti transmisiją, variklį, važiuoklę, vairo mechanizmą ir vairuotoją į vieną darniai veikiančią sistemą.
Šalia tradicinių pasyvaus saugumo priemonių, automobilyje įdiegta susidūrimo prevencijos sistema, kurioje įprastą tokioms sistemoms lazerinį jutiklį pakeitė itin jautri vaizdo kamera, leidžianti tiksliau ir platesniu kampu fiksuoti kliūtis.
Įmontuotos kitos saugos sistemos – išmanioji stabdymo sistema, vairuotojo perspėjimo, nematomos zonos stebėjimo, kelio ženklų atpažinimo sistema.
Atnaujinto „Mazda3“ kaina prasideda nuo 15990 eurų už hečbeko kėbulo versiją, nuo 18 540 eurų – už sedaną.