Šis dizainas atlaikė laiko išbandymus nuo pat 1949 metų, kai pirmąkart nuriedėjo nuo konvejerio, buvo pažymėtas „FL“ ženklu ir išlėkė į greitkelius.
2017 metais „Harley-Davidson“ verčia naują jaudinantį puslapį ir sukūrė „Road King Special“ modelį. Žemesnis rėmas šiuolaikinę gatvės stiliaus energiją verčia į kažką, kas atrodo visiškai kitaip.
Ryškiausi akcentai
Savo tamsia išvaizda ir galingu 1750 kubinių centimetrų darbinio tūrio varikliu naujasis „Road King Special“ visą „Harley-Davidson“ turistinių motociklų gamą kreipia naujo dizaino linkme. Jis demonstruoja modernų požiūrį į klasikinį modelį.
Pakaba taip pat derinama su stiliumi ir patobulintu varikliu. Naujosios šakės detalės dabar geriau kontroliuoja ir slopina judesius. Galiniai amortizatoriai sukurti iš naujo. Vietoje reguliavimo oru, dabar jų kietumas kontroliuojamas hidrauliniu būdu.
Tamsus priekis ir masyvus juodas blizgus žibinto aptakas – tikras „Road King Special“ stiliaus parašas. Taip pat ant jo nebėra standartinio stiklo nuo vėjo.
Modelio išvaizdą pagyviną naujas 23 centimetrų aukščio ir 3 centimetrų pločio sumažintas „ape“ stiliaus vairas. Tokia sėdėsena agresyvi, tačiau taip pat patogi ilgose kelionėse.
Variklio apsauga, vairas, valdymo klavišai, veidrodėliai, posūkio signalai, variklio dangteliai, oro filtro dangtelis, išmetimo vamzdžiai ir jų apsaugos taip pat turi juodus paviršius.
Chromuotas paviršius išliko tik ant pagrindinių variklio elementų: paskirstymo velenėlio karterio, vožtuvų strypelių ir stūmiklių blokelių. Visa tai išryškina variklio „V-Twin“ formą. Atsirado naujas simbolis, kuris atkartojamas ant variklio, bako konsolės ir oro filtro.
Naujieji blizgiai juodi aliuminio lydinio 19 colių ratai turi žemo profilio apsaugą iš viršaus. Gale padidinti krepšiai tarsi sklendžia virš išmetimo vamzdžio sukurdami priploto prie žemės motociklo vaizdą, tačiau nesumažina pakabos eigos.
Gale esantis skydelis užpildo tarpą tarp daiktadėžių ir galinio sparno. Tvirtas ir žemas linijas gale užbaigia žemiau sumontuotas numerių laikiklis.
Trauka ir komfortas
Visi 2017 metų „Harley-Davidson“ turistiniai motociklai komplektuojami su „Milwaukee-Eight“ varikliu. Jis pasižymi greitesne reakciją į akceleratorių, daugiau galios lenkiant, sodresniu garsu ir švelnesniu važiavimu.
Atnaujinti varikliai išvysto 10 proc. didesnį sukimo momentą nei ankstesniuose modeliuose. Kartu su padidintu variklio darbiniu tūriu kiekvienam cilindrui sumontuoti 4 vožtuvai, kurie leidžia 50 proc. padidinti oro įsiurbimo ir išmetimo srautą.
Visa vožtuvų sistema nereikalauja priežiūros, nes kėlikliai ir kumšteliai gamykloje sureguliuoti visam variklio tarnavimo laikui.
Dvigubos žvakės kiekvienam cilindrui leidžia efektyviau uždegti degalus. Viena grandine varomas paskirstymo velenėlis yra lengvesnis, mechaniškai paprastesnis ir sukelia mažesnę trintį bei garsą
„Milwaukee-Eight“ variklis lengvesnis nei jo pirmtakas, todėl visa papildoma galia prisideda prie paspartėjusio greitėjimo.
Palyginus su senuoju motoru, naujasis variklis iki 100 km/val. įsibėgėja 11 proc. greičiau, o tai sudaro 2-3 motociklo ilgių pranašumą. Aukščiausia pavara nuo 100 iki 130 km/val. jis taip pat 11 proc. arba 1-2 motociklo ilgiais greitesnis.
Nauja siauresnė pagrindinio diržo apsauga ir žemas oro filtro apsaugos profilis daugeliui motociklininkų suteikia daugiau vietos kojoms ir patogumo sustojus.
Modeliai su „Milwaukee-Eight“ varikliais turi hidraulinę sankabą su pagalbine sistema.
Ant guminių tarpinių pritvirtintas variklis turi vieną balansyrą, kuris pašalina 75 proc. vibracijos tuščiomis apsukomis. Taip motociklininkui ir keleiviui suteikiama daugiau komforto, tačiau išlaikomas klasikinis charakteris.
Variklio įkrovimo sistema tuščiais sūkiais veikia 50 proc. našiau. Efektyviau įkraunama baterija leidžia patenkinti tokius savininkų poreikius kaip papildomas apšvietimas, galinga garso sistema, papildomas šildymas ir kitus.
Nauji galiniai amortizatoriai su emulsine technologija leidžia vienos rankenėlės pagalba juos reguliuoti 15-30 proc. didesne eiga nei ankstesniuose standartiniuose turistiniuose modeliuose.
Priekiniai amortizatoriai pagaminti naudojantis „Showa SDBV“ technologija, taigi jų slopinimo charakteristikos ir sumažintas svoris atkartoja lenktynėms skirtų kasetinių šakių veikimą.