Detroito automobilių parodoje Vokietijos gamintojas pristatė dar vieną retro stiliaus mini autobuso koncepciją „I.D. Buzz“.
Elektrinis ir autonominis
Kaip ir dera šiuolaikiniam konceptui, jo konstrukcijoje panaudotos visos moderniausios technologijos.
Jį varo 369 AG galios elektros jėgainė, kurios akumuliatorių baterijos resurso užtektų įveikti didesniam nei 600 kilometrų atstumą.
Taip pat jis aprūpintas autonominio važiavimo funkcija.
Ją aktyvavus priekinės sėdynės pasisuka 180 laipsnių tam ir jose įsitaisiusiems keleiviams tampa gerokai lengviau bendrauti su sėdinčiais gale.
Neapsieinama ir be visų įmanomų jungiamumo galimybių: automobilis pats atpažįsta keleivių išmaniuosius įrenginius, o svarbiausia informacija vairuotojui pateikiama papildytos tikrovės ekrane.
Pastebimos užuominos
Tiek išorėje, tiek viduje galima pastebėti aiškias užuominas į garsųjį „Volkswagen“ mikroautobusą. Salone gali susėsti aštuoni žmonės, o atsigulti – du. Tuo metu kėbulas nudažytas dviem spalvomis.
„I.D. Buzz“ turi du elektros variklius, kurių kiekvienas suka vienos ašies ratus. Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. trunka maždaug penkias sekundes, o maksimalus greitis apribotas iki 160 km/val.
Tokiu būdu siekiama išsaugoti akumuliatorių energiją ilgesnei kelionei.
Be to, norint išgauti kuo didesnę salono erdvę ir tuo pat metu užtikrinti gerą valdymą, visos baterijos įrengtos po grindimis.
„Volkswagen“ neatmeta galimybės, kad pagal analogišką koncepciją galėtų būti paruoštas ir kiek pigesnis galiniais ratais varomas modelis.