Modelio dizainas pasikeitė kardinaliai – skiriamuoju bruožu buvę griežtos tiesios linijos ir lygūs paviršiai naujojo modelio kėbule beveik nepastebimi. Juos pakeitė gaubtos organiškos formos.
Automobilis tapo panašus į daugumą modernių miesto visureigių. Tokios permainos buvo reikalingos orientuojantis į visiškai kitokią nei anksčiau pirkėjų grupę.
Jei anksčiau „Discovery“ buvo orientuojamas išskirtinio modelio ieškantiems aktyvų gyvenimo būdą propaguojantiems žmonės, tai dabar šis visureigis yra įvardinamas kaip saugus ir patogus šeimos automobilis.
„Land Rover“ atstovai tikina, kad nepaisant rinkodaros strategijos permainų, visureigio sugebėjimai bekelėje išliko. Pavyzdžiui, su juo vis dar galima įveikti iki vieno metrų gylio brastą.
Renginyje dalyvavęs bekelės technikos ekspertas Audrius Sutkus pastebėjo, kad „Tata“ koncernas, kuriam priklauso „Land Rover“ ir „Range Rover“ prekių ženklai, atliko neblogą darbą siekdami pagerinti surinkimo kokybę.
„Taip, prieš gerus aštuonerius metus šio gamintojo automobiliai negalėjo pasigirti geru patikimumu. Visgi kiek man yra žinoma, kompaniją valdantys indai atliko neblogą darbą spręsdami didžiausias problemas“, – kalbėjo jis.
Tačiau A. Sutkus atkreipė dėmesį į kitą problemą – naujos kartos „Discovery“ supanašėjo su miesto visureigiais ir netolimoje ateityje bekelės entuziastams apskritai nebus iš ko rinktis.
„Nežinau, ką darys žmonės, kurie norės važiuoti į purvą ir dumblą po 15 ar 20 metų. Jiems tiesiog nebus iš ko rinktis. Arba teks įsigijus mašina ją ardyti, pjaustyti ir kažką pasigaminti pačiam“, – optimizmu netryško pašnekovu.
Dar prieš renginį „Land Rover“ atstovai sulaukė trijų klientų užsakymų naujos kartos „Discovery“. Kaip ir galima tikėtis, tai anaiptol ne pats pigiausias visureigis – bazinės komplektacijos modelio kaina prasideda nuo 52 tūkst. eurų.
Tuo metu solidus įrangos komplektas su 12 krypčių elektra valdomomis oda aptrauktomis sėdynėmis, 380 vatų galios garso sistema, navigacijos įranga su 10,2 colio įstrižainės ekranu bei kietuoju disku, 20 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiais ir klimato kontrole kainuos daugiau nei 68 tūkst. eurų.
Už minėtą sumą „Discovery“ pirkėjas taip pat gautų 258 AG galios 3,0 litrų dyzelinį variklį ir aštuonių laipsnių automatinę pavarų dėžę.
„Land Rover“ atstovai Vilniuje jau atvėrė užsakymų knygas, o pirmieji visureigiai į Lietuvą turėtų atkeliauti ateinančių metų kovo mėnesį.