Atkaklioje kovoje dėl trečiosios vietos savo pranašumą prieš „Volvo XC90“ vos keturių balų persvara įrodė „Audi A4“.
Įdomu tai, kad „Subaru“ aukščiausią apdovanojimą šalies metų automobilio rinkimuose iškovojo vos antrą kartą per visą kompanijos istoriją. Pastarąjį kartą gamintojui tai pavyko padaryti prieš 13 metų.
„Impreza“ projekto vyriausiasis inžinierius Kazuhiro Abe netgi palygino šį apdovanojimą su olimpiniu aukso medaliu.
Japonijos metų automobilio konkurso komisiją sudaro 59 specialistai, kurių kiekvienas skiria 25 balus. Iš jų 10 privaloma skirti labiausiai patikusiam modeliui, o likusius 15 – paskirstyti keturiems automobiliams kaip tik patinka.
Taip pat kiekvienas privalo balsuoti už penkis modelius iš galutinio geriausiųjų dešimtuko.
Inovacijų apdovanojimas atiteko „Nissan Serena“ modeliui už pagalbinę vairavimo sistemą, automatiškai atsidarančias slankiojančias duris ir sumanų sėdynių išdėstymą. Tuo metu „Daihatsu Move Canbus“ buvo įvertintas už efektyviausią interjero erdvės planavimą.
BMW M2 pelnė apdovanojimą už geriausius įspūdžius, o naujos kartos „Honda NSX“ buvo skirtas specialusis prizas. Komisijos nariai jį skyrė už hibridinę superautomobilio jėgainę.