Visais ratais varomų lengvųjų automobilių naudą pirmiausiai įvertino lenktynininkai ir ekstremalaus vairavimo mėgėjai. Laikui bėgant „quattro“ tapo sportinių ir lenktyninių automobilių, ateities prototipų bei padidinto pravažumo modifikacijų kūrimo ir gamybos baze.
Be to, šis padalinys rūpinosi ir automobilių sportu, koordinavo gamyklines ir klientų komandas, tiekė joms lenktyninius automobilius ir atsargines dalis. Tad atsižvelgdama į besiplečiančią padalinio veiklos sferą, „Audi“ vadovybė nusprendė pervadinti šią dukterinę įmonę į „Audi Sport“.
Kartu su pavadinimo pakeitimu šiai bendrovei taip pat pavesta kurti ir gaminti R8 bei RS serijos modelius, taip pat atlikti automobilių suasmeninimo funkcijas.
„Audi Sport“ tapo ir bendrovės sportinio techninio paveldo sergėtoja. Pradžia skaičiuojama nuo ketvirtajame praeito amžiaus dešimtmetyje lenktynių trasas drebinusio legendinio „Auto Union“ („Audi“ pirmtakės) bolido „Silver Arrow“.
Devintajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje nuolatine visų ratų pavara aprūpinti „Audi“ bolidai užkariavo pasaulines ralio trasas.
Šiuo metu „Audi“ lenktyniniai automobiliai varžosi DTM, formulės E, „GT Racing“ ir TCR kategorijose. 2017 metais startuos talentingus jaunus lenktynininkus pritrauksiantis „Audi Sport TT Cup“ gamyklinis čempionatas.
Lenktynėse išbandytos technologijos ir konstrukciniai sprendimai pritaikomi R8 superautomobiliuose ir RS ženklu pažymėtose modeliuose.
„Audi“ atstovai džiūgauja, kad per pastaruosius penkerius metus dukterinė bendrovė padvigubino pardavimus.
Per artimiausius pusantrų metų „Audi Sport“ vadovybė planuoja pristatyti 9 naujus modelius. Be to, šiuo metu pasaulyje yra 370 išskirtinius automobilius parduodančių atstovų. 2017 metais jų skaičių tikimasi padidinti iki 600.