Parodoje pristatyta galingiausia visureigio versija „Stelvio Quadrifoglio“, išvystanti net 510 AG galią.
„Šiais metais prasidėjo nauja „Alfa Romeo“ era, kai rinkoje pasirodė sedanas „Giulia“, atspindintis geriausias šios istorinės markės tradicijas. Šiandien „Alfa Romeo“ visus stebina toliau žengdama į visiškai naują šiai markei visureigių segmentą ir atnešdama šviežio vėjo gūsį.
Naujasis „Stelvio Quadrifoglio“ siūlo unikalų grakščių itališkų formų, nepriekaištingai išbaigto dizaino, pavydėtinų galios charakteristikų ir pažangių valdymo technologijų derinį“, – sako „Modus Group“ priklausančios bendrovės „Autobrava“ direktorius Andrius Mockaitis.
Pasak A. Mockaičio, „Alfa Romeo“, neseniai atnaujinusi savo strategiją ir dėmesį sutelkusi į veržlių ir gerai valdomų modelių kūrimą, kiekviename automobilių segmente sieks pasiūlyti sportiškiausią modelį.
Naujasis „Alfa Romeo“ visureigis pavadintas aukščiausios Italijos Alpių perėjos – Stelvio, – vardu. Tai gerai žinoma įspūdingo vaizdo 20 km kelio atkarpa, turinti 75 vingius ir aukščiausioje vietoje siekianti 2758 m. Per šią atkarpą yra ne kartą driekęsi istorinių automobilių ir dviračių lenktynių maršrutai.
Du benzininiai varikliai
„Stelvio Quadrifoglio“ modelyje naudojamas 2,9 litro darbinio tūrio benzininis V6 variklis su dviem turbinomis, išvystantis 510 AG galią, kuris buvo gaminamas remiantis „Ferrari“ naudojamomis technologijomis ir patirtimi.
Variklio blokas pagamintas vien iš aliuminio lydinio taip siekiant sumažinti bendrą automobilio svorį. Nors šis variklis išvysto didelę galią, gamintojo teigimu, dėl elektroninės cilindrų išjungimo sistemos jis gali dirbti itin ekonomiškai.
Būsimieji „Stelvio“ pirkėjai galės rinktis ir kitą benzininę alternatyvą – 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų variklį su turbina, kuris išvysto 280 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. Šiame variklyje panaudota inovatyvi aukšto slėgio turbinos technologija „du viename“ ir elektrohidrauliniu būdu reguliuojami vožtuvai „MultiAir“.
„Stelvio“ varikliai komplektuojami su 8 laipsnių ZF automatine pavarų dėže. Pasirinkus važiavimo režimą „Race“, pavarų keitimas atliekamas vos per 15 šimtųjų sekundės dalių.
Automobilio transmisijoje naudojama fiksuojantis sankabos mechanizmas, todėl visa variklio galia juntama iš karto perjungus aukštesnę pavarą. Vairuotojas keisti pavaras gali ir naudodamasis ant vairo kolonėlės įrengtomis svirtelėmis.
Keturių varančiųjų ratų sistema „Q4“
Naujajame „Stelvio“ visureigyje naudojama pažangi keturių varančiųjų ratų sistema su „Q4“ technologija, kuri nuolatos reguliuoja į visus ratus perduodamos variklio jėgos paskirstymą.
Įprastose sąlygose visa variklio jėga perduodama į galinius ratus ir „Stelvio“ valdomas kaip galiniais ratais varomas automobilis. Jei sistema užfiksuoja ratų praslydimą, iki 50 proc. variklio jėgos gali būti nukreipiama į priekinę ašį.
„Stelvio Quadrifoglio“ turi stabdžių sistemą „Integrated Brake System“, kuri pirmą kartą buvo panaudota sedane „Giulia“. Inovatyvi stabdžių sistema užtikrina didesnį automobilio stabilumą, dar greičiau padeda inicijuoti stabdymą ir reikšmingai sutrumpinti sustojimo kelią. Šios lengvasvorės stabdžių sistemos komponentai pagaminti iš aliuminio, o stabdžių diskus sudaro anglies pluošto ir keramikos mišinys.
Tuo metu važiuoklės valdymo sistema „Alfa Chassis Domain Control“ veikia kaip automobilio smegenys, kurios koordinuoja ir pasirinktam važiavimo režimui optimizuoja visų elektroninių automobilio sistemų darbą.
Naujasis „Stelvio Quadrifoglio“ vairuotojui suteikia galimybę pasirinkti iš keturių režimų: „Alfa DNA Pro“: „Dynamic“, „Natural“, efektyviam važiavimui skirto „Advanced Efficiency“ ir maksimaliai automobilio galimybes išnaudojantį „Race“.
Taupė svorį
„Stelvio“ kėbului jo kūrėjai suteikė išraiškingą, skulptūrišką formą. Kėbulo linijos kuria kontrastą tarp apšviestų ir šešėlyje likusių dalių, o subtilūs dugno apdailos elementai, priekinių ir galinių buferių apdaila, masyvios ratų arkos pabrėžia šio modelio sportiškumą. Naujojo „Stelvio“ kėbulo ilgis yra 468 cm, aukštis – 165 cm, plotis – 216 cm.
Vienas pagrindinių siekių kuriant „Stelvio Quadrifoglio“ buvo užtikrinti maksimalų malonumą vairuoti. To pagrindas – 50:50 proporcijos svoris tarp ašių ir optimalus automobilio masės bei jo galios santykis.
Daugiausiai sveriantys automobilio komponentai išdėstyti taip, kad jie būtų kuo arčiau automobilio vidurinės dalies. Daug kur panaudotos mažai sveriančios medžiagos – anglies pluošto kardaninis velenas, aliuminio lydinio variklio blokas. Pakabos ir stabdžių elementai, durys, ratai, variklio ir bagažinės dangtis taip pat iš aliuminio.
Planuojama, kad „Alfa Romeo Stelvio“ visureigis Lietuvos rinkoje pasirodys 2017 m. II ketvirtyje, jo kaina kol kas neskelbiama.