Atnaujintą 2017-ųjų „Mazda6“ bendrovė pristatė netradiciniu ir žaismingu būdu – pasitelkę japoniškus personažus. Linksmasis ekipažas – geiša ir samurajus – naujaisiais automobiliais vyko paimti „Uber“ keleivių.
Linksmasis ekipažas lankėsi sostinės gyvenamuosiuose rajonuose, prie didžiųjų prekybos centrų, japoniškų vyšnių – sakurų – sode.
Prekyba 2017-ųjų laidos „Mazda6“ jau prasidėjo. Automobilio kaina – nuo 20 900 eurų. Atnaujintą modelį galima įsigyti su sedano ar universalo kėbulu.
Automobilio išorė liko nepakitusi – inžinieriai, vadovaudamiesi šūkiu „Sukurta vairuoti“, siekė vairavimo patirties pokyčių. Eksterjerui pasiūlyta tik dar viena kėbulo spalva – „Machine Grey“ pilka.
Variklių pasiūla nepasikeitė, tačiau juose bus naujovių. Kaip ir anksčiau, siūlomi trys benzininiai motorai (145 ir 165 AG galios 2 litrų darbinio tūrio ir 192 AG galios 2,5 litro darbinio tūrio) ir 2,2 litro darbinio tūrio dyzelinis variklis, išvystantis 150 arba 175 AG.
Didžiausia „Mazda6“ naujiena nėra nei matoma, nei girdima. Japonai siekė sujungti transmisiją, variklį, važiuoklę, vairo mechanizmą ir vairuotoją į vieną darniai veikiančią sistemą.
Tobulindami automobilį, koncerno inžinieriai remiasi prielaida, kad reikiamas pojūtis visų pirma susijęs su tuo, kad vairuotojas turi pasitikėti savo „arkliu“. Visos technologijos turi padėti vairuotojui kuo greičiau atpažinti potencialų pavojų.
Tad 2017 metų „Mazda6“ gavo visą komplektą saugumo technologijų. Šalia tradicinių pasyvaus saugumo priemonių, automobilyje įdiegta kelio ženklų atpažinimo sistema bei naujos kartos susidūrimo prevencijos sistema.
Joje įprastą tokioms sistemoms lazerinį jutiklį pakeitė itin jautri vaizdo kamera, leidžianti tiksliau ir platesniu kampu fiksuoti kliūtis.