Debiuto renginiui su trankia muzika ir efektingų vaizdo projekcijų lydimu latvių choreografų paruoštu šokiu pasirinkta netradicinė erdvė – Energetikos ir technikos muziejus.
Siekia pritraukti medžiotojus
Toks organizatorių sprendimas puikiai atspindi permainas atnaujinto modelio rinkodaroje. Vokietijos koncernas siekia pikapą padaryti patrauklų ne tik statybų kompanijoms ar žemės ūkio įmonėms, bet ir privatiems pirkėjams.
Europoje netgi nusižiūrėjo labai konkrečią jų grupę – medžiotojus. „Volkswagen“ atstovai pažymi, kad šiuo hobiu užsiimančių vyrų visame regione yra labai daug.
Didžiausia naujiena, apie kurią dar gerokai prieš pristatant atnaujintą pikapą skelbė Vokietijos koncernas, tai nuo šiol montuojamas dyzelinis V6 tipo variklis. Jis pakeitė iki šiol montuotus keturių cilindrų benzininį ir dyzelinį motorus.
Kaip sakė Rygoje įsikūrusių „Volkswagen“ komercinių automobilių importuotojų atstovas Matiss Zemitis, naujame „Amarok“ montuojamas variklis turėjo atitikti „Euro 6“ emisijos normas.
Būtiniems patobulinimams nustatyti reikalingos daugiamilijoninės investicijos, todėl atnaujinti buvo galima tik vieną variklį.
Todėl buvo nuspręsta mesti į šalį keturcilindrius ir imti šį tą rimtesnio. Įtakos tokiam pasirinkimui turėjo ir Šiaurės Amerikos klientų atsiliepimai. Jiems anksčiau naudoti 2,0 litrų darbinio tūrio varikliai kėlė juoką.
Siūlomas tik vienas variklis
Taigi dabar viso pasaulio rinkose „Amarok“ būs siūlomas su tuo pačiu 3,0 litrų darbinio tūrio V6 tipo varikliu. Lietuvos pirkėjai galės rinktis vieną iš trijų jo versijų, kurių maksimali išvystoma galia siekia 163, 204 arba 224 AG.
Pirmą kartą modelyje pritaikyta ir laikino padidinto turbinos slėgio (angl. „overboost“) funkcija. Staigiai nuspaudus akceleratoriaus pedalą daugiau nei 70 proc. maksimali galingiausio variklio galia keletui sekundžių padidės iki 250 AG.
Bazinės komplektacijos modelis su silpniausiu varikliu bus komplektuojamas tik su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže, o prašmatnesnės versijos gaus ir aštuonių laipsnių automatinę transmisiją.
„Volkswagen“ didžiuojasi tokiais „Amarok“ privalumais kaip galiniai diskiniai stabdžiai, 20 colių lengvojo lydinio ratlankiai ar sportiško pajudėjimo iš vietos sistema. Tokie komerciniam modeliui nebūdingi atributai liudija, kad kompanija tikrai nori sudominti privačius klientus.
Viduje vairuotoją pasitiks šiek tiek dailesnis prietaisų skydelis, naujos išmanių telefonų jungiamumo galimybės ir komfortiškesnės sėdynės.
Dėl gausesnės bazinės įrangos ir geresnių garantijos sąlygų bazinės komplektacijos modelis yra maždaug tūkstančiu eurų brangesnis už pirmtaką.
Medžiotojai, kurie norės pakeisti savo senstančius visureigius turės sumokėti mažiausiai 31615 eurų.