Nuo 2001 metų iki dabar, pasirodžius trims šios šeimos kartoms, parduota daugiau nei 1,5 milijono „Mitsubishi Outlander“.
Pirmosios kartos modelis yra laikomas vienu pirmųjų „krosoverių“. Jo dizaino užuominos publikai buvo buvo pristatytos 2001 metų Detroito (JAV) automobilių parodoje kartu su koncepcinius ASX modeliu.
2005 metais pasirodęs antros kartos modelis pagaliau buvo pritaikytas daugumai pasaulio rinkų.
Vėliau sekė svarbiausias modernaus „Outlander“ evoliucijos žingsnis – 2012 metų pasirodė PHEV hibridinis modelis su mažu vidaus degimo varikliu.
„Outlander“ yra svarbus produktas „Mitsubishi Motors“ modelių gamoje. Paskatintas „Outlander“ sėkmės, koncernas daugiau dėmesio skirs įvairaus dydžio padidinto pravažumo modeliams. Bus siekiama, kad kiekviena šeima turėtų savo „plug-in“ arba elektrinę versiją.
Didžiausia „Outlander“ rinka išlieka Europa. Įskaičiuojant pardavimus Rusijoje ir Ukrainoje čia iki 2016 metų rugpjūčio buvo nupirkta 260 tūkst. visureigių.
Antroje vietoje Šiaurės Amerikos regionas, kuriame parduoti 82 tūkst. automobilių, o trečioje – Šiaurės Azija (65 tūkst. mašinų).
Absoliučiai didžiausia rinka „Mitsubishi“ visureigiams yra Jungtinė Karalystė, kurioje buvo parduoti 32203 automobiliai.