Primename, kad pasaulinės žiniasklaidos atstovams ir kviestiniams svečiams didžiausias čekų gamintojo visureigis buvo pristatytas dar rugsėjo 1 dieną Berlyne vykusio renginio metu. Tuo metu Paryžiuje įvyko modelio pristatymas platesnei auditorijai.
Pirmas „Škoda“ istorijoje masyvus visureigis iš tiesų yra nemenkas automobilis. Kėbulo ilgis siekia 4679 milimetrus, plotis – 1882 milimetrus, o aukštis – 1676 milimetrus. Ne mažiau svarbus rodiklis yra ir įspūdinga 2791 milimetrų ilgio ratų bazė.
Ji garantuoja erdvų saloną keleiviams, kurie taip pat galės išnaudoti ir 720 litrų talpos bagažinę, kuri čekų kompanijos teigimu, yra didžiausia šiame segmente. Sulanksčius antrąją sėdynių eilę jos tūris siekia net 2065 litrus.
Pašalinę daugumą kėbulo detalių atidengtume MQB platformos griaučius. Jos pagrindu sukonstruota dauguma masiniu būdu gaminamų „Volkswagen“ koncerno modelių, o tai leidžia gerokai sumažinti savikainą.
Klientams bus siūlomos priekiniais arba visai keturiais varomos „Kodiaq“ versijos. Taip pat pirkėjai galės rinktis vieną iš penkių motorų, tarp kurių trys benzininiais TSI ir du dyzeliniai TDI agregatai.
Bazinės įrangos sąrašas ganėtinai solidus, taip pat visi norintys už papildomą mokestį galės naudotis „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ suderinamumo, mobiliojo interneto modemo, adaptyvios greičio palaikymo sistemos, avarinio stabdymo ir kitais privalumais.