Tai ištvermingas ir patvarus pikapas, skirtas vykdyti gelbėjimo operacijas sunkiai įveikiamose vietovėse atšiauriausiomis ir ekstremaliausiomis sąlygomis.
„Navara EnGuard Concept“, sukonstruotas ant „Nissan Navara Double Cab Tekna“ versijos bazės, pasižymi daugybe specialių dizaino elementų ir konstrukcinių patobulinimų. Jis taip pat aprūpintas būtiniausia įranga, skirta dirbti kritinėse situacijose bei likviduojant nelaimes.
Įrangos sąraše yra ir dronas su didelės raiškos kamera, galintis skristi virš įvykio vietos ir teikti svarbią informaciją apie pavojus su kuriais gali tekti susidurti gelbėjimo komandoms.
Su „Navara EnGuard Concept“ modeliu įvyko ir pasaulinė nešiojamojo akumuliatoriaus bloko prototipo, suprojektuoto ir sukurto „Nissan“, pasaulinė premjera.
Jis sukurtas pasitelkiant „Nissan“ patirtį kuriant elektromobilių akumuliatorius, naudojamus kompanijos elektriniuose „Nissan Leaf“ ir „e-NV200“ modeliuose. „Navara EnGuard Concept“ integruoti du nešiojamųjų akumuliatorių blokai, tiekiantys patikimą, tylią ir švarią mobilią energiją įrankiams ir mašinoms naudoti, pikapui dirbant atokiose vietovėse.
Kai akumuliatorių blokai prijungti savo vietose, jie yra įkrovimo režime ir naudoja transporto priemonės dyzelinio variklio generuojamą energiją, kad prireikus būtų paruošti naudoti avarinėse situacijose. Abu įrenginiai yra 2 kW galios ir naudoja septynis „Nissan“ elektromobilio akumuliatoriaus modulius, esančius klimato sąlygoms atspariuose apdirbto aliuminio korpusuose.
Pridedami du įvesties (įkrovimo) lizdai: 220 V kintamosios srovės lizdas ir jungtis saulės baterijoms. Iš penkių išvesties (iškrovos) lizdų du yra 220 V kintamosios srovės lizdai, o trys – USB lizdai.
„Nissan Navara EnGuard Concept“ pasižymi keliomis modifikacijomis, standartinį „Navara“ pikapą pavertusiomis gyvybes gelbstinčia mobilia gelbėjimo platforma.
Bendras važiuoklės aukštis buvo padidintas 50 mm, suteikdamas didesnę prošvaisą ir dar labiau pagerindamas transporto priemonės galimybes bekelėje. Priekinės ir galinės vėžės plotis buvo padidintas atitinkamai 80 mm ir 94 mm, dabar jos abi yra 1 620 mm ir suteikia papildomą stabilumą nelygiose vietovėse.
Standartiniai 18 colių ratai buvo pakeisti naujais 16 colių ratlankiais su įspūdingomis 285/75/R16 bekelei skirtomis padangomis.
Ryškiausias pokytis, lyginant su standartiniu „Navara“, yra praplatintos ratų arkos. Tarp jų yra pakojai su sukibimą pagerinančia gumos juostele. Ant priekinio statramsčio vairuotojo pusėje sumontuotas vamzdis, iškeliantis oro įsiurbimo angą prie stogo tiems atvejams, kai transporto priemonei teks pervažiuoti upę.