Prieš beveik 20 metų pristačiusi „Cross Country“ modelių liniją „Volvo“ ir toliau nepasiduoda madai siūlyti tik visureigio įvaizdį suteikiančius automobilius bei daugiau dėmesio skiria pravažumo galimybėms.
Švedijoje sukurtas ir Arizonos dykumoje bandytas modelis yra varomas visais keturiais ratais, turi aukštesnę ir prastesniems keliams pritaikytą važiuoklę, bet jo interjeras išliko toks pats prabangus kaip ir S90/V90 modelių.
Skandinaviška prabanga
Kitas technologijas „V90 Cross Country“ taip pat pasiskolino iš įprasto pravažumo modelių.
Jis yra ketvirtasis gamą vainikuojančios 90-osios serijos modelis. Visi šios serijos automobiliai sukurti naudojant kompanijoje specialiai sukurtą modulinę platformą.
Ji atvėrė daug naujų galimybių, leidžiančių formuoti „Volvo“ automobilių dizainą, konstrukciją ir įrangą.
Naujasis „V90 Cross Country“ komplektuojamas su pažangia, pusiau autonominio vairavimo „Pilot Assist“ sistema, pačia pažangiausia standartine saugumo įranga rinkoje, turinčia didelių gyvūnų aptikimo funkciją, nuvažiavimo nuo kelio prevencijos funkciją ir ryšių įrangą, įskaitant išmaniojo telefono integravimą su „Apple CarPlay“.
Galingi varikliai
Nuo pradžių „V90 Cross Country“ bus siūlomas su penkiomis skirtingomis jėgainėmis – dviem benzininiais varikliais, hibridiniu agregatu ir dviem dyzeliniais motorais.
2 l darbinio tūrio benzininiai 254 AG T5 ir 320 AG T6 su turbinomis ir mechaniniais kompresoriais atrodo solidžiai, tačiau galingiausias gamoje bus 407 AG galios įkraunamas benzininis hibridas.
Patiems taupiausiems bus skirti 2 l darbinio tūrio dyzeliniai motorai: 190 AG galios D4 ir 235 AG išvystantis D5.