Kaip ir vokiškasis modelio atveju, „CXperiene“ koncepto bei būsimo serijinės gamybos modelio ateitis nemaža dalimi priklausys nuo to, ar publikai patiks kėbulo dizainas.
Prancūziškos keistenybės
4,85 metro ilgio modelis yra žemas ir platus, o griežto stiliaus detalėmis papildytas aptakus jo kėbulas į žemę remia didžiuliais 22 colių skersmens ratais.
Iš peties padirbėję prancūzų dizaineriai dar kartą įrodė, kad hečbekas gali atrodyti įspūdingai, o „CXperience“ gali būti paklausus ne tik šio gamintojo gerbėjams.
Kaip ir dera prancūzų kompanijai, koncepcinio modelio kėbulas turi keletą keistenybių. Pavyzdžiui, priekiniame buferyje įrengtos skeldės, kurios atsidarydamos ir užsidarydamos keičia aerodinamiką.
Pati tokios konstrukcijos idėja nėra nauja, tačiau dauguma gamintojų tai slepia po kėbulu.
Neįprastai atrodo ir priekinio buferio šonuose įrengtos „V“ formos ertmės, kuriose patalpinti dienos šviesų diodai.
„CXperience“ interjeras įrengtas – minimalistinis. Didžiulis prietaisų skydo monitorius įterptas tarp mediena padailintų viršutinio ir apatinio panelių. Mediena taip pat dengia didžiąją dalį priekinės palangės, centrinį tunelį, duris ir netgi sėdynių atlošus.
Istorija ir technologijos
„Citroen“ taip pat atkreipia dėmesį, kad stačiakampio formos centrinis monitorius gali veikti taip bendras ekranas arba gali būti dalinamas pusiau ir vairuotojui su keleiviu pateikti skirtingą informaciją.
Duryse įrengti papildomi monitoriai, kurie rodo šonuose sumontuotų kamerų vaizdą.
Markės entuziastai pastebės ir klasikinio DS modelio įkvėptą vairą su vieninteliu stipinu. Nemažiau efektingai atrodo ir į centrinę konsolę nuo durų pereinanti ryškiai geltono audinio apdaila.
Kaip ir galima tikėtis, efektingai atrodantis kėbulas slepia hibridinę jėgainę. Priekinius ratus padedami tarp jų įmontuotos aštuonių laipsnių transmisijos suka vidaus degimo variklis ir elektros motoras. Dar vienas elektros variklis skirtas galiniams ratams.
Bendra šios sudėtingos jėgainės galis siekia 300 AG. Net ir koncepto pavidalu, „CXperience“ nepretenduoja tapti ilgiausią veikimo nuotolį turinčiu elektromobiliu, mat vienu įkrovimu gali įveikti vos 60 kilometrų.