Ištyrė geriausius naujus automobilius: tai padės apsispręsti

2016 m. rugpjūčio 2 d. 18:06
Išsirinkti tinkamą automobilį dažnu atveju yra ganėtinai sudėtinga užduotis. Ypač naują, mat pagrindinius jų privalumus ir didžiausius trūkumus nurodančių vartotojų atsiliepimų labai trūksta.
Daugiau nuotraukų (11)
Tokiais atvejais vienas būdų įvertinti planuojamo pirkinio pliusus ir minusus – pasinaudoti didžiausią patirtį ir vartotojų atsiliepimų informacijos archyvus turinčių specialistų pagalba.
„Consumer Reports“ yra viena žinomiausių tokio tipo kompanijų pasaulyje. Jos specialistai pažymi, kad geriausius automobilius renka atsižvelgdami į bandomųjų važiavimų rezultatus. Taip pat didelis dėmesys skiriamas saugumo, patikinimo ir savininkų įspūdžių įvertinimui.
Šis geriausių 2016 metų automobilių dešimtukas sudarytas vertinant JAV rinkai skirtą produkciją, tačiau dauguma šių automobilių parduodami ir Europoje, todėl duomenys gali būti labai naudingi.
Kaip vertinami automobiliai:
Eksploatacinės savybės: tam, kad modelis galėtų pretenduoti į geriausiųjų sąrašą, visų pirma jis turi nurungti savo segmento konkurentus bandomuosiuose važiavimuose.
Patikimumas: pagal praėjusiais metais atliktus 740 tūkst. automobilių savininkų apklausos rezultatus kiekvienam modeliui priskiriamas patikimumo reitingas. Pretenduojančioms į dešimtuką mašinoms jis turi būti didesnis nei vidutinis.
Savininkų pasitenkinimas: apklausiami į vartotojų įspūdžių tyrimo programą įsitraukę 230 tūkst. automobilių savininkai. Pagrindinis klausimas – ar jie vėl pirktų tokį patį modelį?
Saugumas: visi automobiliai turi būti patikrinti daužymo testuose.
Taigi pateikiame naujus automobilius, kurie, „Consumer Reports“ duomenimis, yra geriausi savo segmentuose:
Geriausias mažas automobilis: „Honda Fit“ („Honda Jazz“).
Specialistai pažymi, kad tai puikus variantas jaunam vairuotojui. Vidutinės degalų sąnaudos siekia 7,1 l/100 km, taigi jis neištuštins kišenių, tačiau tikslus valdymas neleis nuobodžiauti ir pasijusti lyg vairuojate nuobodžiausią šeimyninį automobilį.
Pagal savo gabaritus mažoji „Honda“ turi stebėtinai erdvų interjerą, o sulankstomos galinės sėdynės leidžia gabenti nemenką krovinį.
Pradedantiesiems taip pat patiks ir standartinėje įrangoje esanti galinio vaizdo kamera. Garso izoliacija ne pati geriausia, todėl ilgos kelionės šiuo automobiliu gali varginti. Antra vertus, savininkų atsiliepimai yra puikūs, o daužymo testai rodo, kad hečbekas tapo saugesnis už pirmtaką.
Geriausias kompaktiškas automobilis: „Subaru Impreza“.
Nepaisant nedidelių gabaritų, automobilio suteikiamas komfortas kai ką gali maloniai nustebinti. Dėl didelių langų matomumas yra puikus, o vietos salone netrūksta. Intuityvus įrangos valdymas, gausybė papildomos saugumo įrangos ir puikūs daužymo testų rezultatai daro šį modelį puikiu pasirinkimu.
Šiaurės Amerikoje pirkėjams taip pat siūloma ir versija su sedano kėbulu, tačiau hečbekas leidžia transportuoti didesnius krovinius ir apskritai yra praktiškesnis. Gyvenantys toliau nuo miesto taip pat įvertins ir nuolatinės keturių ratų pavaros privalumus.
Galbūt šis modelis yra kiek nuobodokas, tačiau ir toliau išlieka geriausias savo klasėje. Aštrių pojūčių prie vairo tikėtis neverta, tačiau matomumas į priekį puikus, rankenėlės ir mygtukai, rodos, patys gula į delną, o salonas – labai erdvus.
Gera garso izoliacija, sklandžiai dirbantys varikliai ir komfortiška važiuoklė daro šį automobilį vienu maloniausių bet kuriam neskubančiam vairuotojui.
Siūloma ir hibridinė versija, kuri yra stebėtinai ekonomiška, tačiau tuo pat metu nepernelyg brangi. „Camry“ patikimumas ir toliau išlieka vienu pagrindinių šio modelio kozirių, o tai kartu su įspūdingais saugumo testų rezultatais lemia puikų bendrą įvertinimą.
Geriausias mažas visureigis: „Subaru Forester“.
Amerikiečių specialistų teigimu, „Forester“ visureigis rastų savo vietą bet kurioje rinkoje. Tai erdvus, komfortiškas ir, nepaisant aukšto kėbulo, šaltakraujiškai tiksliai valdomas automobilis.
Nuolatinė keturių varomųjų ratų sistema sniege buvo pranašesnė nei „Toyota RAV4“ ar „Honda CR-V“ modelių. Nemažas privalumas yra ir nesumeluotos vidutinės degalų sąnaudos, kurios yra vienos mažiausių segmente.
Važinėjantiems mieste patiks puikus matomumas vairuotojo pozicijoje. Standartinėje įrangoje nėra įspėjimo apie galimą susidūrimą ir automatinio stabdymo sistemų, tačiau daužymo testų rezultatai labai geri, todėl jaudintis dėl šio trūkumo neverta.  
Geriausias prabangus visureigis: „Lexus RX“.
Beveik prieš 20 metų „Lexus“ sukūrė naują prabangių krosoverių segmentą ir iki šiol jame dominuoja. Origamių stilius ir „grobuoniškos“ radiatoriaus grotelės visiškai pakeitė RX dizainą.
Vietoje santūraus jis tapo atvirai iššaukiantis. Tačiau didžiausios charakterio permaino būtent ir buvo atlikto išorėje. Po agresyviu kėbulu rasite komfortišką nuo aplinkinio pasaulio izoliuotą skoningai įrengtą saloną, tolygų galios perdavimą ir komfortišką važiuoklę.
Hibridinė versija taip pat stebina patraukliomis maždaug 8,1 l/100 km vidutinėmis degalų sąnaudomis.
Kitaip nei vokiškų modelių, jo valdymas nėra toks aštrus, grįžtamasis ryšys iš vairo mažiau juntamas, o stabdžiai ne tokie efektyvūs. Antra vertus, RX suteikia pasiturintiems klientams tikrą ramybės oazę.
Geriausias nebrangus sportinis automobilis: „Mazda MX-5“.
Joks kitas automobilis nėra toks smagus, kaip ši prekių vežimėlio dydžio „Mazda“. Dėl lengvo ir tikslaus valdymo kartu su puikiai veikiančia mechanine pavarų dėže ir sūkius mėgstančiu varikliu šis automobilis yra tobulas pasirinkimas dinamišką važiavimą ir lenktynių trasas mėgstantiems vairuotojams.
Vidutinės degalų sąnaudos siekia 7 l/100 km, taigi smarkiai nespaudžiant akceleratoriaus tai yra ekonomiškas automobilis. Stogas sulankstomas itin lengvai ir greitai – tai svarbus privalumas.
Rodsteris yra patikimas, tačiau jo pakaba kietoka, garso izoliacijos faktiškai nėra, o įsitaisyti vairuotojo vietoje didesnio ūgio vairuotojui būtų sunku. Tai nėra patogiausias kasdieninis automobilis, tačiau savaitgalį išvykus į užmiestį visa tai tampa nesvarbu.
Geriausias didelis automobilis: „Chevrolet Impala“.
Kaip sako patys amerikiečiai, tai yra puikus įrodymas, kad ir vietos kompanijos gali pagaminti puikų masiniam pirkėjui skirtą automobilį.
„Impala“ yra dinamiškas, tačiau komfortiškas modelis, kuriame minkštos važiuoklės privalumais kažkokiu būdu suderinti su tiksliu valdymu. Tokiais bruožais pasižymi brangiausi sedanai, tačiau „Chevrolet“ jiems praktiškai nenusileidžia.
Prietaisų valdymas stebėtinai paprastas, jame nėra nesuprantamų naujų vartotojo sąsajų. Salone patogiai gali įsitaisyti penki keleiviai, o erdvės jų alkūnėms ir kojoms bus per akis.
Geriausias vidutinio dydžio visureigis: „Kia Sorento“.
Tai yra puikus visureigis, kuris dažnai lieka nepastebėtas. Jie pažymi, kad jei dauguma segmento modelių yra nuobodžios kasdieninės transporto priemonės,  elegantišką dizainą už įprastą kainą siūlantis „Sorento“ yra šiek tiek kitoks.
JAV rinkoje artimiausi jo konkurentai yra šiek tiek didesni, tačiau tai tik leidžia visureigiui būti draugiškesniu aplinkai ir pasiūlyti tokį pat erdvų saloną. Benzininis 290 AG galios V6 tipo motoras veikia sklandžiai ir yra pakankamai ekonomiškas.
Tuo metu pakaba pavyzdingai sugeria didžiausius nelygumus, tačiau suteikia ir pasitikėjimą posūkiuose. Puikiai įrengtas interjeras, numatomi ženkliai geresni nei vidurkis patikimumo rodikliai ir geri daužymo testų rezultatai leidžia šiam modeliui įsitaisyti segmento viršūnėje.
Geriausias pikapas: „Ford F-150“.
Ar aliuminio kėbulo konstrukcija yra pakankamai tvirta automobiliui, kuriam teks patys sunkiausi darbai? Tikrai taip.
Atsisakydami tradicinio plieno detalių „Ford“ inžinieriai sukūrė lengvesnį pikapą, kuris yra ir dinamiškesnis, ir ekonomiškesnis. 2,7 l darbinio tūrio V6 tipo motoras yra galingesnis nei daug kas tikisi.
Erdvi kabina aprūpinta puikia garso izoliacija, o didžiuliai langai ir sąlyginiai siauri statramsčiai pagerina matomumą.
Multimedijos įrangos atnaujinimas šiam modeliui taip pat buvo labai svarbus. Prognozuojama, kad tai bus patikimiausias amerikietiškas pikapas. Saugumo testų rezultatai nenuvylė, taigi F-150 ir toliau išlieka geriausiu darbiniu arkliu.
Geriausias vienatūris: „Toyota Sienna“.
Daugumai žmonių vienatūriai nėra svajonių automobiliai, tačiau „Sienna“ yra viena patikimiausių transporto priemonių pasaulyje. Modelis tūri visus šiuolaikiškos mašinos privalumus, o erdvus interjeras gali būti pertvarkomas pagal savininko poreikius.
Salone galima vežti net aštuonis keleivius, kurie dėl komfortiškos pakabos kelione skųstis tikrai negalės. Besirenkančius tarp vienatūrio ir visureigio taip pat turėtų patraukti šiam modeliui siūloma keturių ratų pavara.
Galbūt kaimynai juoksis dėl to, kad visiškai panirote į šeimyninį gyvenimą, tačiau jiems patiems gali tekti skolintis automobilį, kuomet pradės gesti jų mašinos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.