„BMW R nineT Scrambler“ širdis – klasikinio horizontalaus išdėstymo dviejų cilindrų oru aušinamas variklis. Variklio darbinis tūris siekia 1170 kub. cm, jis išvysto 110 AG galią (esant 7750 sūkių per minutę) ir 116 Nm sukimo momentą (esant 6000 sūkių per minutę).
Naujasis modelis išsiskiria tokiais klasikiniais elementais kaip didesnio skersmens (19 colių) priekinis ratas ir 17 colių skersmens aliuminio lydinio galinis ratas, teleskopinė priekinė šakė su guminėmis apsaugomis, apvalios formos priekinis žibintas ir analoginis spidometras.
Galinį ratą su motociklo korpusu jungia vienpusė svirtinė šakė, o motociklo pakaba suderinta taip, kad leistų patogiai ir užtikrintai jaustis įveikiant asfaltuotų kelių vingius.
„R nineT Scrambler“ sėdėjimo padėtis – klasikinė vertikali. Šiek tiek pakeltas vairas, nežymiai nuleistas balnelis ir atgal patraukti kojų atraminiai taškai, BMW atstovų teigimu, vairuotojui leidžia užimti patogią pozą. Odinis motociklo balnelis su plačiomis siūlėmis yra padalintas į dvi dalis – galinė balnelio dalis gali būti nuimta.
Motociklas turi pakeltą išmetimo sistemos vamzdį su dvigubu duslintuvu, išgaunančiu žemo dažnio garsą.
Išmetimo sistema yra maksimaliai prigludusi prie rėmo, tai padeda išlaikyti siauresnį motociklo siluetą. Modelis atitinka naujausius reikalavimus dėl triukšmo ECE R41-04 ir EU4 emisijos standartus, jis taip pat aprūpintas ABS stabdžių sistema.
„BMW R nineT Scrambler“ kaina Lietuvoje sieks 13 700 eurų įskaitant mokesčius.