Prieš metus buvo pristatytas šio ženklo sedanas, o ketvirtadienį „Renault“ atstovės „Sostena“ ir „Lautra“ Vilniuje pristatė ir praktiškesnę „Talisman“ versiją – universalą „Grandtour“.
Automobilis publikai parodytas „Boff Steakhouse“ restorane, jaukioje, šeimyniškoje aplinkoje.
Naujasis „Talisman Grandtour“ kokybe neprimena senojo „Laguna“. Daugiau technologinių panašumų galima rasti tarp „Talisman“ ir alijanso partnerių gaminamo erdvaus hečbeko „Nissan Pulsar“.
Abu šie automobiliai gaminai ant „Renault-Nissan“ CMF-CD platformos, bet „Pulsar“ negaminamas universalo kėbulu.
Naujieji „Talisman“ išsiskiria erdve galvai salone, erdve galinėse sėdynėse sėdintiems keleiviams.
Suvokdami, kad pagrindinis konkurentas yra „Volkswagen Passat“, „Renault“ labai daug dėmesio skyrė ir technologijų, ir salono įrengimo kokybei.
Salone panaudota daug odos ir medienos, tačiau išlaikytas klasikinis, minimalistinis stilius.
Iš išorės automobilio stilius taip pat atrodo solidžiai, bet nenuobodžiai. Automobilį išskiria su kitais modeliais nesupainiojami lanko formos priekiniai ir ilgi, horizontalūs galiniai LED žibintai.
Prie šio automobilio prisidėjo ir „Daimler“ koncernas, gaminantis „Mercedes-Benz“, vokiečiai tikrino „Talisman“ gamybos ir įrengimo kokybę.
Naujasis „Renault Talisman Grandtour“ yra 4.85m ilgio, 1.87m pločio ir 1.46m aukščio, jo ratų bazė siekia net 2.81m.
Jo bagažinės talpa siekia 572 litrus. Įdomu, kad tai – 33 litrais mažiau, nei sedano bagažinės erdvė. Bet atlenkus galines sėdynes kroviniams galima skirti visą didžiulę erdvę, kuri įprastai skirta gale sėdintiems keleiviams. Taip bagažinė padidėja iki 1681 litro.
„Su šiuo automobiliu atnaujiname savo prabangiausių automobilių gamą. Juo norėjome išpildyti visus šeimos poreikius ir nueiti toliau komforto, dizaino ir saugumo prasme“, – modelį vertina „Renault“ prezidentas Carlosas Goshnas.