Naujasis rodsteris yra greitesnis ir galingesnis nei pirmtakas. Automobilio viduryje sumontuotas 540 AG pajėgumo 5,2 l TFSI variklis išvysto iki 540 Nm sukimo momentą, o 100 km/val. greitį pasiekia per 3,6 sek. Taip pat suteikia galimybę skrieti iki 318 km/val. maksimaliu greičiu.
Gamintojas skelbia, kad gausių energetinio efektyvumo sprendimų dėka vidutinės benzino sąnaudos siekia 11,7 l/100 km.
Naujos konstrukcijos automobilio rėmas – itin lengvas, o lyginant su pirmtaku, jis ir sumontuotas kėbulas – net 50 procentų standesni. Tai leidžia ne tik pakelti sunkesnes apkrovas, bet ir užtikrina didesnį pasyvųjį saugumą.
Trauką perduoda 7 laipsnių „S tronic“ pavarų dėžė, o ratams paskirsto naujos konstrukcijos nuolatinė „quattro“ visų ratų pavara.
Automobilyje gali būti sumontuoti ir du papildomi valdymo mazgai – traukos valdymo priemonės ir išmetimo kolektoriaus valdiklis. Be to, vietoj įprasto preitaisų skydo „R8 Spyder“ sumontuotas daugiafunkcinis ekranas, galintis veikti keletu režimų. Viename iš jų visa vairuotojui reikalinga informacija pateikiama 3D grafikos pavidalu.
Ribota serija gaminami rodsteriai, kuriems, kaip tikina „Audi“ naudojamos aukštos kokybės medžiagos ir daug rankų darbosurenkami Nekaro Ulmo mieste (Vokietija) esančioje „Audi Böllinger Höfe“ gamykloje.