Elektrohidraulinis modulis žymiai greičiau nei įprastos hidraulinės sistemos padidina stabdžių sistemos slėgį, todėl yra gerokai veiksmingesnis kai naudojamas su pažangiausiomis saugos sistemoms, padedančiomis išvengti eismo įvykių ir apsaugoti pėsčiuosius.
Be to šis modulis gali būti diegiamas ir į rekuperacines stabdžių sistemas be jokių papildomų nustatymų, taip padidinant komfortą, užtikrinant saugesnį ir dinamiškesnį važiavimą, taip pat didesnį energijos taupymą.
Stabdžių modulis MK C1 pirmą kartą serijiniu būdu pradėtas diegti į integruotą naujosios „Alfa Romeo Giulia“ stabdžių sistemą.
„Mūsų sistema sukuria ypatingai didelę stabdymo galią, kuri, veikdama drauge su saugos sistemomis ir užtikrindama trumpesnį stabdymo kelią, padeda išvengti arba žymiai sumažina eismo įvykių pasekmes“, – tvirtino „Continental“ Automobilių dinamikos skyriaus vadovas Felixas Bietenbeckas.
Naujoji „Continental“ elektroninė stabdžių sistema yra veiksmingesnė, lengvesnė ir kompaktiškesnė už įprastus automobiliuose naudojamus stabdžius.
Integruota stabdžių sistema taip pat sumažina pedalo virpesius stabdymo metu, o vairuotojas visada jaučią vienodą spaudžiamo pedalo jėgą, taip užtikrinant didesnį komfortą ir saugumą.
Naujojoje sistemoje stabdžių jėgos aktyvavimas, stabdžių stiprintuvas ir saugumo sistemos (stabdžių antiblokavimo ABS ir elektroninio stabilumo ESC sistemos) yra sujungti į vieną kompaktišką ir itin lengvą stabdžių modulį, kuris sveria keturiais kilogramais mažiau nei įprastos stabdžių sistemos.