110 AG variklis, mechaninė pavarų dėžė ir galiniai varantys ratai – „Twingo GT“ yra išskirtinumas mažų miesto automobilių klasėje.
Sportišką išvaizdą įkvėpė koncepcinis „Twin’Run“ automobilis.
Patobulinus oro padavimo sistemą ir pakeitus variklio valdymą, 898 cm³ darbinio tūrio turbobenzininis TCe variklis nuo šiol pasiekia net 110 AG ir 170 Nm sukimo momentą, o parinktas kitoks pavarų perdavimo skaičius dar labiau padidino naujo automobilio dinamiką.
Siekiant, kad naudotis didesne galia būtų saugu, buvo pakeisti važiuoklės ir stabilizacijos sistemos, taip pat kintamo perdavimo vairo mechanizmo nustatymai.
Gamintojo teigimu, atlikus šiuos pakeitimus automobilis posūkiuose valdomas itin aštriai ir tiksliai, bei pasižymi ypatingu sukibimu su keliu.
Lengvai atpažįstamas pagal 17 colių skersmens ratlankius, šonines oro paėmimo angas, du išmetimo sistemos antgalius ir naują „Pimento Orange“ spalvą, jau iš pirmo žvilgsnio „Twingo GT“ primena sportinį automobilį.
Trečiosios kartos „Twingo“ formos, įkvėptos koncepcinio „Twin’Run“ automobilio, suderintos su „Twingo GT“ ratlankiais, turboreaktyvinio NACA lėktuvo įkvėptomis juostomis ir žema prošvaisa.
„Twingo GT“ bus gaminamas keturių spalvų, tarp kurių yra nauja oranžinė „Pimento Orange“, pilka „Lunaire Grey“, juoda „Profond Black“ ir balta „Glacier White“.
Salono apdailoje panaudoti oranžiniai elementai, „Renault Sport“ logotipu pažymėti durų slenksčiai, pedalų paviršiai padengti aliuminiu, o pavarų svirties rankena pagaminta iš cinko ir aliuminio metalo lydinio.