„Slavuta Nova“ pavadintas modelis kelia asociacijas su iki 2011 metų gamintu „ZAZ-1103 Slavuta“, tačiau šie automobiliai praktiškai neturi nieko bendro. Modelis buvo parengtas padedant kinų gamintojui „Chery“ ir sukonstruotas ant M11 modelio platformos.
Automobilyje sumontuotas benzininis 1,6 l darbinio tūrio motoras išvystantis 93 AG. Jis komplektuojamas su mechanine penkių laipsnių transmisija.
Su šia kompanija ukrainiečiai bendradarbiauja jau kurį laiką. Kiniškas „Chery A13“ nuriedėjęs nuo ZAZ konvejerio vietos rinkoje parduodamas kaip „Forza“.
Ukrainoje „Slavuta“ pavadinimas yra puikiai žinomas. Ankstesnės kartos modelis pasirodymo rinkoje metu kainavo maždaug 2,7 tūkst. eurų ir kaip rašo topgir.com.ua, naujasis modelis taip pat turėtų būti itin pigus.
Iš viso buvo pagaminta beveik 140 tūkst. senųjų „Slavuta“ automobilių, iš jų maždaug 130 tūkst. buvo parduoti vietos rinkoje.
Kijeve vyksiančioje parodoje ZAZ taip pat pristatys policijos pareigūnams ir medikams parengtas specialias „Vida“. Pastarasis modelis gaminamas pagal „General Motors“ licenciją.
Zaporožės gamykla išgyvena ne pačius geriausius laikus. 2014 m. gamybos apimtys sumažėjo daugiau nei 70 proc. ir nesiekia keturių tūkstančių automobilių per metus.
Jei ukrainiečių kompanija visgi išgyvens, naujos kartos „Slavuta“ nuo konvejerio pradės riedėti 2018 m. Planuojama gamybos apimtis – 50 tūkst. automobilių per metus.